Ce înseamnă implicarea unui brand într-un eveniment. Caz aplicat: Mastercard și TIFF

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro.

Încep aceste rânduri cu o mare părere de rău. Căci anul acesta este primul dintr-un lung șir de an în care nu ajung la TIFF. Așa a fost să fie, din păcate, căci programul meu din perioada asta suferă de anumite mutații gen Star Trek, ca să nu zic mai mult :) Dar tot am fost alături de Festival, așa cum am putut, după cum lesne se poate vedea din secțiunea dedicată evenimentului de pe acest prea-frumos blog.

Apoi, așa de la distanță, vreau să felicit MasterCard pentru că, de 9 ani, este partener de Nepretuit al Festivalului. Poate că nu vi se pare nu știu ce, dar să știți că fără astfel de parteneri nu ne-am putea bucura de unul din cele mai tari festivalului de film din Europa. Zic asta pentru că, de prea multe ori, nu ne oprim să salutăm, măcar cu o înclinare a capului, ca să zic așa, sprijinul pe care branduri precum Mastercard îl acordă acestor evenimente.

Ce înseamnă, totuși, astfel de parteneriate? În primul rând înseamnă susținere financiară. Fără de care, repet, evenimente precum TIFF nu ar putea să se întâmple. Apoi, pe partea mai vizibilă, cum ar veni, discutând aplicat despre implicarea Mastercard, la fiecare plată pe care o faceți cu MasterCard sau Maestro contactless , primiți un voucher bilet, indiferent de valoarea tranzacției. Astfel spus, dacă tot vă cumpărați bilete la TIFF, de ce să nu o faceți cu cardul contactless și să primiți și mai multe bilete? :)

Unde puteți plăti cu MasterCard sau Maestro contactless? Cam peste tot, adică la casele de bilete din cinematografe, cât și în locațiile de evenimente, precum Casa TIFF și Piața Unirii.

În plus, MasterCard va acorda și anul acesta una dintre cele mai populare distincții ale festivalului – Premiul Publicului. Adică voi decideți cine va câștiga acest premiu. Pentru că la intrarea la fiecare proiecție, spectatorii vor primi un flyer cu invitația ca, după vizionare, să își voteze filmul preferat. Castigatorul va fi anunțat în ultima zi de festival. Întru exemplificare, în anii trecuți, publicul a ales filme precum „Natura moarta” (Uberto Pasolini), „Wadjda” (Haifaa Al-Mansour) sau „Chapiteau Show”, în regia lui Sergei Loban.

Probabil cel mai vizibil aspect al implicării MasterCard în desfășurarea TIFF este TIFF Lounge din Piața Unirii. Anii trecuți, când am fost și eu în zonă, mi-a plăcut tare mult faptul că acolo publicul s-a întâlnit și a luat la întrebări actorii sau regizorii, într-o manieră mai puțin formală și tocmai de aceea foarte ofertantă :)

Iar pe partea de party (căci fără așa ceva nici un festival nu este cu adevărat festival :D), MasterCard a oferit petrecerea ce a marcat deschiderea Zilelor Filmului Românesc (care au loc de astăzi până pe 6 iunie), dedicat actorilor și regizorilor români, dar și invitaților festivalului.

Privit un pic retrospectiv, dar tot legat de TIFF, MasterCard a avut și un concurs foarte simpatic, prin care a pus la bătaie o invitație la gala de închidere a festivalului și 10 portofele contactless. De ce spun simpatic? Pentru că participanții trebuiau să completeze fraza ”Mă simt un star când… ” :)

Am trecut în revistă, pe scurt, ce înseamnă implicarea unui brand precum MasterCard într-un festival de o imensă anvergură precum TIFF. Pentru că, încă o dată vă spun, fără astfel de parteneri, astfel de isprăvi nu au cum să aibă lor. De aceea, de fiecare dată când vă bucurați că ele se întâmplă, să vă gândiți, măcar pentru câteva secunde, și la parteneri :)

Vă pupează tata chinezu și vizionare plăcută la TIFF. În locul meu, desigur :))

Contactless la TIFF

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

5 thoughts on “Ce înseamnă implicarea unui brand într-un eveniment. Caz aplicat: Mastercard și TIFF”

  1. Pingback: Tare de tot surpriza pe care MasterCard i-a făcut-o Andreei :D

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

4900 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)