UPC a anunțat rezultatele financiare din primul trimestru al anului. Curioși cum arată?

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.000 de abonați. Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise. Contact: cristi@kooperativa.ro

Dacă da, sunt aici pentru a vă lămuri. :))

Carevasăzică, rezultatele financiare obținute de UPC în primul trimestru al anului arată cam așa:

S-a înregistrat o crestere a veniturilor in lei.

De asemenea, a crescut numărul de abonamente și s-a extins aria de acoperire pentru serviciile companiei. 

Iată detalii:

Creşterea numărului de abonamente, generată în principal de televiziunea digitală şi internet cu o creştere de 13%, confirmă performanţa peste media pieţei a UPC România.   Astfel, numărul abonamentelor la sfârşitul trimestrului 1 a ajuns la un total de aproape 2.000.000 pe toate segmentele de televiziune, internet şi telefonie. Faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, compania are un total de peste 65.000 de abonamente noi şi îşi continuă creşterea confirmată în ultimii ani.

Peste 65% dintre clienţii UPC sunt abonaţi ai televiziunii digitale, iar dintre aceştia, peste 35% beneficiază de calitatea HD, UPC fiind în continuare operatorul de cablu cu cea mai mare grilă de canale HD – 34. La finalul lunii martie 2015, peste unul din doi clienţi ai companiei deţinea un abonament de internet Fiber Power.  Internetul şi televiziunea digitală cresc şi utilizarea aplicaţiilor oferite clienţilor (MyUPC, WiFree, Horizon Go, UPC Phone) ca parte a experienţei complete UPC.

Rămânem consecvenţi strategiei noastre de a oferi acces clienţilor UPC la internet de mare viteză şi calitate digitală superioară.  Acest efort este susţinut şi de planul de investiţii, iar în 2015 avem planificate peste 35 de milioane de euro, atât pentru servicii noi precum şi pentru modernizarea şi extinderea reţelei actuale.” – declară Severina Pascu, CEO UPC România & Ungaria.

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

2 thoughts on “UPC a anunțat rezultatele financiare din primul trimestru al anului. Curioși cum arată?”

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)