Mă întreabă unii din când în când de ce scriu așa de mult despre ce fac brandurile. Răspunsul este unul foarte simplu: pentru că brandurile fac lucruri. Poate că nu ne plac ele, brandurile, tot timpul, poate că, strict din punct de vedere comercial, avem niște chestii de împărțit, dar atunci când fac lucruri pe care să le aplaudăm, nu văd nici un motiv pentru care să nu o facem. Chiar nu văd nici cel mai mic motiv.
Spre exemplu, ia uitați știrea de mai jos. Cu Vodafone (un brand cu care, de altfel, mă înțeleg mult mai bine decât cu multe alte branduri) care investește 42.000 de euro pentru înființarea unui centru de zi și acordarea de servicii socio-medicale specializate, pe o perioada de 12 luni, pentru 80 de pacienți diagnosticați cu scleroză multiplă, în județul Alba.
Vă rog să îmi dați un singur motiv pentru care eu nu ar trebui să anunț așa ceva. Unul singur. Mă rog, în afară de motivul invocat de niște trolli (unii simpatici, firește) că oricum ce scriu eu aici pe blog nu contează :))