Mă bate gândul să fac un fel de secţiune acilea pe chinezu.eu pe care să o intitulez (în lipsă de altceva mai bun, poate îmi daţi voi alte idei) „Oportunităţi pentru bloggeri”. În care să fac un fel de centralizare (fără pretenţii exhaustive, desigur, căci oricât aş fi de chinezu tot nu le pot afla pe toate) a provocărilor, campaniilor, isprăvilor sau cum le mai putem zice în care bloggerii sunt invitaţi să participe. Pentru că, zău aşa, aud faza cu „nu am ştiut, că m-aş fi băgat…” de cam prea multe ori şi cam începe să mă inerveze chestiunea.
Cam ce o să scriu în această secţiune? Vă dau un exemplu mai jos. Cu menţiunea că încă nu mi-am rodat motorul, ca să zic aşa, adică nu m-am apucat corespunzător de treaba de a monitoriza ce se întâmplă pe piaţă şi că „ofertele” de mai jos sunt cele de care m-am lovit ieri şi azi.
Apropo, dacă tot suntem la capitolul ăsta, poate vă simţiţi în stare a fi capabili să mai ziceţi în comentarii dacă ştiţi alte isprăvi la care bloggerii sunt invitaţi să participe. Hai merci, dreaqu de simpatici :D
Alina Manole face o invitaţie deschisă bloggerilor pentru lansarea noului ei album, „Fericirea de luni„. Aş preciza doar că Alina este unul din acei artişti pentru care social media sunt parte integrantă a strategiei de comunicare, motiv pentru care o apreciez foarte tare. Iar muzica ei, trust me, este o pată de lumină în peisajul ăsta muzical românesc, pe care l-aş caracteriza – cum să aleg termenul ca să nu vă încruntaţi… – ciudăţelo-comercialistic :D Avem şi o campanie pe Blogal Initiative în acest sens. Vă invit să participaţi nu neapărat pentru premii, ci mai ales pentru a arăta că susţineţi artişti care chiar fac o muzică adevărată, dacă înţelegeţi ce vreau să zic…
Comisia Europeană organizează o competiţie pentru bloggeri cu provocarea “Cum credeti ca ar trebui sa utilizeze Uniunea Europeana mai bine mediul online pentru a comunica cu cetatenii?”. Cel mai bun răspuns va fi publicat pe blogul oficial al instituţiei, iar autorul va fi invitat la EuroPCom2014, cea mai mare conferinţă anuală a Uniunii Europene, dedicată comunicării instiţutionale. Informaţie găsită pe excelentul site digitaldiplomacy.ro.
Dacă vreţi să plecaţi în Thailanda şi nu aveţi blog, oferta mea de a pune la dispoziţie chinezu.eu pentru textele voastre rămâne valabilă în aceste ultime două zile. Dacă aveţi blog puteţi participa direct, fireşte.
Musiu Crivăţ ne plezneşte cu un concurs de fotografii de prin Transilvania. Sigur, nu este doar pentru bloggeri, dar eu trag nădejde că este ŞI pentru bloggeri, motiv pentru care vi-l semnalez acilea.
Pe Blogal Initiative găsiţi mai multe campanii pentru bloggeri. Chiar vă recomand să vă abonaţi la newsletter, pentru că sigur o să fie şi nişte campanii care să se pupe cu feng shuiul vostru.
Bonus: Pe 24 25 mai sunt la Constanţa, ocazie cu care aş da şi eu nişte beri bloggerilor constănţeni la un blogmeet :)
6 thoughts on “V-ar fi de folos secţiunea „Oportunităţi pentru bloggeri” pe blog sau nu?”
Destul de util mai ales ca multi bloggeri incepatori nu stiu de unde si cum sa ia campaniile… pana te dumiresti afli ca a trecut termenul la campania aia sau cealalta
Păi eu de ce crezi că tot spun bloggerilor să se aboneze la newsletterul Blogal Initiative şi la mine ca să vadă ce şi cum? :)
Apucă-te de treabă, nu mai sta pe gănduri și pierde vremea, e o ideie foarte bună. Multă sănătate
Gata, şefu, să trăiţi, la ordin! :D
Si eu votez pentru!
Foarte utila sectiunea. Multumim Chinezule! :)