V-ar fi de folos secţiunea „Oportunităţi pentru bloggeri” pe blog sau nu?

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro.

Mă bate gândul să fac un fel de secţiune acilea pe chinezu.eu pe care să o intitulez (în lipsă de altceva mai bun, poate îmi daţi voi alte idei) „Oportunităţi pentru bloggeri”. În care să fac un fel de centralizare (fără pretenţii exhaustive, desigur, căci oricât aş fi de chinezu tot nu le pot afla pe toate) a provocărilor, campaniilor, isprăvilor sau cum le mai putem zice în care bloggerii sunt invitaţi să participe. Pentru că, zău aşa, aud faza cu „nu am ştiut, că m-aş fi băgat…” de cam prea multe ori şi cam începe să mă inerveze chestiunea.

Cam ce o să scriu în această secţiune? Vă dau un exemplu mai jos. Cu menţiunea că încă nu mi-am rodat motorul, ca să zic aşa, adică nu m-am apucat corespunzător de treaba de a monitoriza ce se întâmplă pe piaţă şi că „ofertele” de mai jos sunt cele de care m-am lovit ieri şi azi.

Apropo, dacă tot suntem la capitolul ăsta, poate vă simţiţi în stare a fi capabili să mai ziceţi în comentarii dacă ştiţi alte isprăvi la care bloggerii sunt invitaţi să participe. Hai merci, dreaqu de simpatici :D

Alina Manole face o invitaţie deschisă bloggerilor pentru lansarea noului ei album, „Fericirea de luni. Aş preciza doar că Alina este unul din acei artişti pentru care social media sunt parte integrantă a strategiei de comunicare, motiv pentru care o apreciez foarte tare. Iar muzica ei, trust me, este o pată de lumină în peisajul ăsta muzical românesc, pe care l-aş caracteriza – cum să aleg termenul ca să nu vă încruntaţi… – ciudăţelo-comercialistic :D Avem şi o campanie pe Blogal Initiative în acest sens. Vă invit să participaţi nu neapărat pentru premii, ci mai ales pentru a arăta că susţineţi artişti care chiar fac o muzică adevărată, dacă înţelegeţi ce vreau să zic…

Comisia Europeană organizează o competiţie pentru bloggeri cu provocarea “Cum credeti ca ar trebui sa utilizeze Uniunea Europeana mai bine mediul online pentru a comunica cu cetatenii?”. Cel mai bun răspuns va fi publicat pe blogul oficial al instituţiei, iar autorul va fi invitat la EuroPCom2014, cea mai mare conferinţă anuală a Uniunii Europene, dedicată comunicării instiţutionale. Informaţie găsită pe excelentul site digitaldiplomacy.ro.

Dacă vreţi să plecaţi în Thailanda şi nu aveţi blog, oferta mea de a pune la dispoziţie chinezu.eu pentru textele voastre rămâne valabilă în aceste ultime două zile. Dacă aveţi blog puteţi participa direct, fireşte.

Musiu Crivăţ ne plezneşte cu un concurs de fotografii de prin Transilvania. Sigur, nu este doar pentru bloggeri, dar eu trag nădejde că este ŞI pentru bloggeri, motiv pentru care vi-l semnalez acilea.

Pe Blogal Initiative găsiţi mai multe campanii pentru bloggeri. Chiar vă recomand să vă abonaţi la newsletter, pentru că sigur o să fie şi nişte campanii care să se pupe cu feng shuiul vostru.

Bonus: Pe 24 25 mai sunt la Constanţa, ocazie cu care aş da şi eu nişte beri bloggerilor constănţeni la un blogmeet :)

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

6 thoughts on “V-ar fi de folos secţiunea „Oportunităţi pentru bloggeri” pe blog sau nu?”

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

4900 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)