Hai să învăţăm 2.0 împreună: campania tocmai.ro cu Varu’ şi Liviu Varciu ca studiu de caz

Hai să începem cu începutul (cum ar zice bunica) sau cu o punere în context (cum ar zice nepotu lu bunica :D). Campania despre care fac vorbire (adică scriere, pardon) mai jos mi-a atras atenţia pentru că l-am văzut pe Şerban Pavlu jucându-l pe Văru’ tocmai.ro. Şi mi-a atras atenţia pentru că îmi era proaspăt în minte interviul pe care l-am făcut cu Şerban şi în care unul din subiectele fierbinţi era tocmai implicarea actorilor în anumite reclame. Şerban are o părere fermă despre asta (vedeţi în interviu ce şi cum, nu insistăm acum), părere pe care o împărtăşesc şi eu 100%.

M-am amuzat văzându-l Văru’ tocmai.ro. Uitaţi-vă la cele patru episoade de mai jos ca să înţelegeţi ce vreau să zic. Apoi am devenit curios. Şi mi-a zis în barba-mi „ia să sap eu un pic să văd cum s-a ajuns la o campanie chiar interesantă, căci e păcat să nu discutăm un pic despre asta în prea-frumoasa rubrică de pe prea-frumosul meu blog„.

Aşa că am întrebat în stânga şi în dreapta. Şi rezumatul a ceea ce am înţeles eu vi-l raportez mai jos. Cu menţiunea că nu e literă de lege sau ceva şi nici minută dintr-o presupusă instanţă :)) Ci doar ce am înţeles eu din această campanie simpatică. Plus nişte, fireşte, întrebări pentru voi, la care vă invit să aflăm răspunsurile pe cale 2.0, adicătelea împreună.

Un mic istoric

Pasul 1. Liviu Varciu postează la un moment dat pe pagina lui de facebook că trebuie să găsească repede o locuinţă pentru părinţii lui, dar că nu prea are timp să caute (ştim sentimentul ăsta cu „nu avem timp„, e naşpa rău…).

Pasul 2. Fiind o vedetă media (sau cum se zice), presa şi social media reacţionează, scrie despre chestiune (fiecare după cum a înţeles, fireşte), reuşind să creeze oareşce buzz pe tema asta.

Pasul 3. Intră în joc tocmai.ro. Care sesizează fereastra de oportunitate (este că e frumos termenul ăsta? :D) şi, în timp ce Liviu era invita în emisiunea Teo Show, Văru’ tocmai.ro intră pe telefon şi îi face lui Liviu o ofertă de nerefuzat: „îţi găsesc locuinţă pentru părinţii tăi în 48 de ore„.

Pasul 4. Locuinţa a fost găsită, fireşte, adică, pe româneşte, „Varu’ tocmai l-a rezolvat pe Liviu Varciu”! În timpul căutării au fost făcute clipurile de mai jos, pe care chiar vă invit să le urmăriţi. În special ultimele două, cu Văru’ şi Liviu având nişte dialoguri savuroare. Ah, să nu uit: joc şi eu – oarecum… – în unul din clipuri, pentru că la un moment dat apare un bibelou cu un pescar chinez(u) :))

Acum întrebările pentru voi, căci ştiţi că aşa funcţionează rubrica „Hai să învăţăm 2.0 împreună„.

1. Cît de important este ca un brand să monitorizeze ce se întâmplă pe piaţă, să identifice oportunităţi de promovare şi să acţioneze rapid pe cale de consecinţă?

2. Care este cel mai important beneficiu de imagine pe care tocmai.ro l-a câştigat reacţionând atât de repede la un – hai să îi spunem aşa – stimul de pe piaţă?

3. Cât de importantă a fost în acest caz combinaţia dintre social media şi presă tradiţională?

4. Care este cel mai important personaj din această întâmplare: Liviu, Văru’ tocmai.ro sau părinţii lui Liviu? :D

5. Ce notă aţi da acestei campanii de promovare (cu accent pe viteza de reacţie a brandului, desigur, căci aici îmi pare că a punctat decisiv) pe o scară de la 1 la 10 (10 fiind nota cea mai mare)?

Cam asta este, stimabililor. Acum, vorba englezului, let the discuţii begin :D Și dacă vreți să urmăriți cum se desfășoară campania lor în continuare, urmăriți-le pagina de Facebook.

Hai să vă dau şi informaţiile oficiale pe care le-am primit de la tocmai.ro. Ca să fie documentarea făcută cum trebuie, direct de la sursă, cum ar veni :)

Ce este tocmai.ro? 

Sub sloganul „Vinzi si cumperi , simplu si rapid!”, tocmai.ro este site-ul de anunturi gratuite care ii ajuta pe utilizatorii din toata tara sa vanda si sa cumpere produse si servicii intr-un timp foarte scurt. Cu o interfata simpla, foarte usor de utilizat, si cu un mod de selectie eficient, in functie de localitatea in care se vand produsele si serviciile, site-ul gazduieste anunturi din diverse categorii precum: imobiliare, autoturisme, mobilier, haine, electronice si electrocasnice, cosmetice, produse agricole.

tocmai.ro are o oferta diversificata, de peste 725.000 de anunturi active de produse si servicii. Cele mai vizitate sectiuni ale site-ului sunt auto, electronice si imobiliare, iar cei mai numerosi vizitatori provin din judetele: Brasov, Iasi, Bucuresti si Bistrita Nasaud.

xosotin chelseathông tin chuyển nhượngcâu lạc bộ bóng đá arsenalbóng đá atalantabundesligacầu thủ haalandUEFAevertonxosofutebol ao vivofutemaxmulticanaisonbethttps://bsport.fithttps://onbet88.ooohttps://i9bet.bizhttps://hi88.ooohttps://okvip.athttps://f8bet.athttps://fb88.cashhttps://vn88.cashhttps://shbet.atbóng đá world cupbóng đá inter milantin juventusbenzemala ligaclb leicester cityMUman citymessi lionelsalahnapolineymarpsgronaldoserie atottenhamvalenciaAS ROMALeverkusenac milanmbappenapolinewcastleaston villaliverpoolfa cupreal madridpremier leagueAjaxbao bong da247EPLbarcelonabournemouthaff cupasean footballbên lề sân cỏbáo bóng đá mớibóng đá cúp thế giớitin bóng đá ViệtUEFAbáo bóng đá việt namHuyền thoại bóng đágiải ngoại hạng anhSeagametap chi bong da the gioitin bong da lutrận đấu hôm nayviệt nam bóng đátin nong bong daBóng đá nữthể thao 7m24h bóng đábóng đá hôm naythe thao ngoai hang anhtin nhanh bóng đáphòng thay đồ bóng đábóng đá phủikèo nhà cái onbetbóng đá lu 2thông tin phòng thay đồthe thao vuaapp đánh lô đềdudoanxosoxổ số giải đặc biệthôm nay xổ sốkèo đẹp hôm nayketquaxosokq xskqxsmnsoi cầu ba miềnsoi cau thong kesxkt hôm naythế giới xổ sốxổ số 24hxo.soxoso3mienxo so ba mienxoso dac bietxosodientoanxổ số dự đoánvé số chiều xổxoso ket quaxosokienthietxoso kq hôm nayxoso ktxổ số megaxổ số mới nhất hôm nayxoso truc tiepxoso ViệtSX3MIENxs dự đoánxs mien bac hom nayxs miên namxsmientrungxsmn thu 7con số may mắn hôm nayKQXS 3 miền Bắc Trung Nam Nhanhdự đoán xổ số 3 miềndò vé sốdu doan xo so hom nayket qua xo xoket qua xo so.vntrúng thưởng xo sokq xoso trực tiếpket qua xskqxs 247số miền nams0x0 mienbacxosobamien hôm naysố đẹp hôm naysố đẹp trực tuyếnnuôi số đẹpxo so hom quaxoso ketquaxstruc tiep hom nayxổ số kiến thiết trực tiếpxổ số kq hôm nayso xo kq trực tuyenkết quả xổ số miền bắc trực tiếpxo so miền namxổ số miền nam trực tiếptrực tiếp xổ số hôm nayket wa xsKQ XOSOxoso onlinexo so truc tiep hom nayxsttso mien bac trong ngàyKQXS3Msố so mien bacdu doan xo so onlinedu doan cau loxổ số kenokqxs vnKQXOSOKQXS hôm naytrực tiếp kết quả xổ số ba miềncap lo dep nhat hom naysoi cầu chuẩn hôm nayso ket qua xo soXem kết quả xổ số nhanh nhấtSX3MIENXSMB chủ nhậtKQXSMNkết quả mở giải trực tuyếnGiờ vàng chốt số OnlineĐánh Đề Con Gìdò số miền namdò vé số hôm nayso mo so debach thủ lô đẹp nhất hôm naycầu đề hôm naykết quả xổ số kiến thiết toàn quốccau dep 88xsmb rong bach kimket qua xs 2023dự đoán xổ số hàng ngàyBạch thủ đề miền BắcSoi Cầu MB thần tàisoi cau vip 247soi cầu tốtsoi cầu miễn phísoi cau mb vipxsmb hom nayxs vietlottxsmn hôm naycầu lô đẹpthống kê lô kép xổ số miền Bắcquay thử xsmnxổ số thần tàiQuay thử XSMTxổ số chiều nayxo so mien nam hom nayweb đánh lô đề trực tuyến uy tínKQXS hôm nayxsmb ngày hôm nayXSMT chủ nhậtxổ số Power 6/55KQXS A trúng roycao thủ chốt sốbảng xổ số đặc biệtsoi cầu 247 vipsoi cầu wap 666Soi cầu miễn phí 888 VIPSoi Cau Chuan MBđộc thủ desố miền bắcthần tài cho sốKết quả xổ số thần tàiXem trực tiếp xổ sốXIN SỐ THẦN TÀI THỔ ĐỊACầu lô số đẹplô đẹp vip 24hsoi cầu miễn phí 888xổ số kiến thiết chiều nayXSMN thứ 7 hàng tuầnKết quả Xổ số Hồ Chí Minhnhà cái xổ số Việt NamXổ Số Đại PhátXổ số mới nhất Hôm Nayso xo mb hom nayxxmb88quay thu mbXo so Minh ChinhXS Minh Ngọc trực tiếp hôm nayXSMN 88XSTDxs than taixổ số UY TIN NHẤTxs vietlott 88SOI CẦU SIÊU CHUẨNSoiCauVietlô đẹp hôm nay vipket qua so xo hom naykqxsmb 30 ngàydự đoán xổ số 3 miềnSoi cầu 3 càng chuẩn xácbạch thủ lônuoi lo chuanbắt lô chuẩn theo ngàykq xo-solô 3 càngnuôi lô đề siêu vipcầu Lô Xiên XSMBđề về bao nhiêuSoi cầu x3xổ số kiến thiết ngày hôm nayquay thử xsmttruc tiep kết quả sxmntrực tiếp miền bắckết quả xổ số chấm vnbảng xs đặc biệt năm 2023soi cau xsmbxổ số hà nội hôm naysxmtxsmt hôm nayxs truc tiep mbketqua xo so onlinekqxs onlinexo số hôm nayXS3MTin xs hôm nayxsmn thu2XSMN hom nayxổ số miền bắc trực tiếp hôm naySO XOxsmbsxmn hôm nay188betlink188 xo sosoi cầu vip 88lô tô việtsoi lô việtXS247xs ba miềnchốt lô đẹp nhất hôm naychốt số xsmbCHƠI LÔ TÔsoi cau mn hom naychốt lô chuẩndu doan sxmtdự đoán xổ số onlinerồng bạch kim chốt 3 càng miễn phí hôm naythống kê lô gan miền bắcdàn đề lôCầu Kèo Đặc Biệtchốt cầu may mắnkết quả xổ số miền bắc hômSoi cầu vàng 777thẻ bài onlinedu doan mn 888soi cầu miền nam vipsoi cầu mt vipdàn de hôm nay7 cao thủ chốt sốsoi cau mien phi 7777 cao thủ chốt số nức tiếng3 càng miền bắcrồng bạch kim 777dàn de bất bạion newsddxsmn188betw88w88789bettf88sin88suvipsunwintf88five8812betsv88vn88Top 10 nhà cái uy tínsky88iwinlucky88nhacaisin88oxbetm88vn88w88789betiwinf8betrio66rio66lucky88oxbetvn88188bet789betMay-88five88one88sin88bk88xbetoxbetMU88188BETSV88RIO66ONBET88188betM88M88SV88Jun-68Jun-88one88iwinv9betw388OXBETw388w388onbetonbetonbetonbet88onbet88onbet88onbet88onbetonbetonbetonbetqh88mu88Nhà cái uy tínpog79vp777vp777vipbetvipbetuk88uk88typhu88typhu88tk88tk88sm66sm66me88me888live8live8livesm66me88win798livesm66me88win79pog79pog79vp777vp777uk88uk88tk88tk88luck8luck8kingbet86kingbet86k188k188hr99hr99123b8xbetvnvipbetsv66zbettaisunwin-vntyphu88vn138vwinvwinvi68ee881xbetrio66zbetvn138i9betvipfi88clubcf68onbet88ee88typhu88onbetonbetkhuyenmai12bet-moblie12betmoblietaimienphi247vi68clupcf68clupvipbeti9betqh88onb123onbefsoi cầunổ hũbắn cáđá gàđá gàgame bàicasinosoi cầuxóc đĩagame bàigiải mã giấc mơbầu cuaslot gamecasinonổ hủdàn đềBắn cácasinodàn đềnổ hũtài xỉuslot gamecasinobắn cáđá gàgame bàithể thaogame bàisoi cầukqsssoi cầucờ tướngbắn cágame bàixóc đĩaAG百家乐AG百家乐AG真人AG真人爱游戏华体会华体会im体育kok体育开云体育开云体育开云体育乐鱼体育乐鱼体育欧宝体育ob体育亚博体育亚博体育亚博体育亚博体育亚博体育亚博体育开云体育开云体育棋牌棋牌沙巴体育买球平台新葡京娱乐开云体育mu88qh88

NOU: Îți recomand masterclassul meu de digital marketing în 22 lecții video.

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D

Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.300 de abonați.

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

6 thoughts on “Hai să învăţăm 2.0 împreună: campania tocmai.ro cu Varu’ şi Liviu Varciu ca studiu de caz”

    1. Colega, din investigatiile mele (bine, e drept ca nu am fost un Sherlock :D), anuntul initial al lui Liviu a fost „civil”, ca sa zic asa :)) Dupa care tocmai.ro si-a dat seama ca se poate scoate mai mult si au facut asta. Eu exact asta as vrea sa se scoata in evidenta, faptul ca este foarte bine ca un brand sa monitorizeze si sa fie deschis spre oportunitati de astea. Ca uite ce fain iese :D

  1. Reclama la români prinde bine când arată inspirata de stirile de ora 5 de pe Pro TV. Campania de la Unirea sau clipul cu ”Ala negru de respira greu ” a lui Naumovici surprind realitatea și arata ceea ce nu se vede in emisiunile regizate. Parca acum se intampla ceea ce la altii e normalitate, la noi au trecut 20 de ani până să pașim spre o direcție bună. Poate e necesar schimbul de generații.

    1. Iarta-ma, poate sunt eu obosit, dar nu inteleg ce legatura are comentariul tau cu ce zic eu mai sus. Adica, ma rog, are legatura in sensul ca vorbim, in esenta, amandoi despre promovare. Dar cu exactitate cum se leaga imi scapa…

  2. Răspuns/rezolvare (ca la şcoală):
    1. monitorizarea = vânarea ocaziilor. Unde ar fi rost de ceva? Dacă nu urmărim asta batem pasul pe loc şi plătim forfetarul oricum.
    2. beneficiu de imagine: enorm. Te convinge cu adevărat că lucrurile se pot petrece aşa şi pentru tine.
    3. combinaţia social media – presa tradiţională: ceva ce merge. Iată că se poate şi că există rezultate.
    4. personaj principal: chinezul?
    5. magna cum laudae = 10

  3. hai sa nu fim retarzi

    intelegem cu totii planul machiavelic al copywriterizei cu 5 luni experienta si hangovers din vama (prelungite seri de-a randul).

    Varu’ doesn’t cut it for me. Daca ala ar intra la mine in casa (chit ca as vrea sa imi vand casa), i-as da perversa intre coarne cu bata de baseball de junior a lu’ fi-miu in secunda 3. Si catre ceilalti 200 de cumparatori (sau cat pretinde barbosu’), as zbiera: hai ba, care esti urmatorul?!?!

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5300 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)

Abonarea este aproape gata!

Mai trebuie doar să îți confirmi adresa de email.

Pentru a completa procesul de abonare te rog să accesezi link-ul din emailul de confirmare pe care l-ai primit.

A apărut o eroare.

Te rog să reîncerci mai târziu.

Dacă problema presistă, te rog să îmi scrii.

5300 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)

Abonarea este aproape gata!

Mai trebuie doar să îți confirmi adresa de email.

Pentru a completa procesul de abonare te rog să accesezi link-ul din emailul de confirmare pe care l-ai primit.

A apărut o eroare.

Te rog să reîncerci mai târziu.

Dacă problema presistă, te rog să îmi scrii.