Faceți campanii în blogosferele locale!

Pe scurt, ca să nu vă plictisesc mai tare decât am făcut-o la SMS București :D, cele două idei de bază din (cvasi)prezentarea mea (ca îndemnuri pentru companii și agenții) au fost:
– faceți campanii cu blogosferele locale, căci veți avea mari și plăcute surprize
– faceți campanii cu BlogalInitiative.ro, care a avut în perioada iunie – decembrie 2011 rezultatele de mai jos.

40 de campanii
464 de bloggeri
1308 postari
Premii 38.805 lei, 15 smartphones, 5 laptopuri, 3 imprimante, 2 iPod, 1 iPad, 1 Xbox, 1 excursie la Stockholm plus alte premii gen invitatii, licente, salt cu parasuta :D
Costuri administrare: medie de 300 euro/campanie

Plus prezentarea, firește :D

16 comentarii la “Faceți campanii în blogosferele locale!

  1. somnulescu Răspunde

    In Iasi au fost mai multe campanii, nu doar cele facute de Lavinia in urma cu cativa ani :)
    Mai stai cu ochii pe grupul nostru.

    • chinezu Răspunde

      @somnulescu
      Pe undeva e fix invers. Eu am facut oferta publica sa imi spuna toata lumea ce campanii au facut. Ideea fiind ca nu mai vreau sa trag de altii sa imi spun ce au facut, ci vreau sa spuna ei. Am si anuntat asta in prezentare, ca acolo sunt doar campaniile despre care am fost informat la cei din comunitatile locale.
      Ar fi excelent daca as putea sta cu ochii, cum zici tu, pe toate comunitatile locale. Dar nu se poate. Mai ales cand nici acele comunitati nu stau cu ochiul pe mine. Caci daca ar fi stat, ar fi auzit ca am cerut sa mi se spuna ce campanii au facut.

  2. somnulescu Răspunde

    Nu ma intelege gresit :)) Ce ai spus tu in prezentare despre Iasi, e adevarat, doar ca mai sunt informatii. Hai ca promit ca o sa te tin la curent cu toate campaniile online din Iasi, incepand cu cea din weekendul acesta.

    Ne-om vedea la #smsiasi sa-ti zic mai multe :)
    cheers

    • chinezu Răspunde

      @somnulescu
      Arunca si vreo 24 de beri la oferta si batem palma :D

  3. Corina Răspunde

    Nu sunt eu expert, dar nu ar fi mai utile niste cifre despre cati cititori, nu cati bloggeri si despre cat s-a citit, nu cat s-a scris? Daca tot e indemnul pentru companii, zic. :p

    • chinezu Răspunde

      @Corina
      Despre reach puteam da pentru fiecare campanie in parte. Pentru ca daca faceam suma campaniilor din punctul asta de vedere era foarte neserios. Gen raportat tone la hectar :))

  4. Corina Răspunde

    De acord, dar cred ca o campanie-doua diseminate si in functie de reach chiar era informatie „juicy” pentru omul de companie care nu vrea sa faca si el campanie, doar pentru ca a vazut ca cutare a facut. Nu?:D

  5. 6 idei de la Social Media Summit București
  6. Iulian Andrei Răspunde

    Se plateste in pishcoturi?

  7. albinuta veninoasa Răspunde

    Astept sa vad si io prima campanie la Satu Mare. Oare pe cand ?
    Da, stiu, o sa-mi spui, cu cat suntem mai multi implicati cu atat mai bine si mai repede. O sa incerc sa caut cati mai multi si te asteptam si … unde se agata harta in cui.
    Nu dau cele 24 de beri, dar sunt sigur ca o sa-ti placa ce energie si pofta de viata o sa ai dupa ce pleci din Satmar.

  8. parazitul Răspunde

    @Iulian, foarte relvevant comentariul tau…

  9. Blogatu Răspunde

    Eu te invit la Craiova, la oricare din urmatoarele BlogMeet-uri. Blogosferele locale sunt foarte putin dezvoltate, din pacate… Sa speram ca se vor schimba lucrurile.
    Eu cred ca nu numai campaniile, cat evenimentele pot reuni bloggerii. Si sper ca esti de acord cu mine :)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Sau comentează direct cu contul tău de Facebook: