De ce merită să particip la Webstock? Sau de ce nu?

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D

Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.000 de abonați.

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro

Presupun că nu mai are rost să vă spun că îmi place tare mult ce face Manafu pentru onlineul românesc pe linie de evenimente. Spre exemplu, Webstock este unul din cele mai mișto întâmplări din ultimii ani. Mulți dintre noi luăm de gata faptul că intrarea la un astfel de eveniment este gratis, ca și cum ar fi ceva ce ni se cuvine. Aștept cu deosebit interes ziua când o să ne dăm seama că nimic nu ni se cuvine doar pentru că ne considerăm niște minunați și că pentru fiecare ”ni se cuvine de ăsta” cineva (mereu și mereu altcineva) trebuie să muncească nițeluș.

În mod normal, aveam de gând să vă invit să participați la Webstock sau să vă înscrieți proiectele. Dar mai bine nu. Hai să procedăm invers. Adică să vă rog să îmi spuneți de ce o să participați sau de ce ați vrea să participați, de ce nu o să participați sau de ce nu vă plac astfel de manifestări? Asta ca să știm cum stăm și să înțeleagă (unii) dacă mai merită să se strofoace de gratis sau ar trebui să înceapă să taie bilete :D

Merci.

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

2 thoughts on “De ce merită să particip la Webstock? Sau de ce nu?”

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)