Decât un motiv pentru a cumpăra Decât o Revistă

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro.

Motive să cumpăraţi DOR2 sunt destule. Am citit-o aseară şi revista e excelentă. Dar există şi un motiv al meu, foarte personal: am scris şi eu două pagini acolo :)

Secţiunea mea se numeşte „Paginile omului de online”. Găsiţi acolo o analiză despre cum s-a văzut internetul în ştirile TV pe 2009, realizată în colaborare cu Monitoring Media, unde puteţi vedea că au fost 414 ştiri în care se făcea referire la „internet” şi că siteul realitatea.net este lider absolut al menţionărilor în ştirile TV (Realitatea TV e de vină, fireşte, dar astă vă dă un hint despre cum promovează cei de la trustul Caţavencu în offline siteul lor „regină”).

Am mai făcut un scurt material despre toolurile de monitorizare online, unde am vorbit despre Monitor de la zelist, IQ Media şi gorila.ro.

Am preluat şi sugestiile (cu nume, prenume şi link către blogurile lor) lui Sorin Andreica legate despre regulile de bază după care ar trebui, în opinia mea, organizat un blogmeet, precum şi sugestia Simonei Stănescu despre tipurile de RT pe twitter.

Lectură plăcută :)

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

7 thoughts on “Decât un motiv pentru a cumpăra Decât o Revistă”

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

4900 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)

4900 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)