Decât un motiv pentru a cumpăra Decât o Revistă

Motive să cumpăraţi DOR2 sunt destule. Am citit-o aseară şi revista e excelentă. Dar există şi un motiv al meu, foarte personal: am scris şi eu două pagini acolo :)

Secţiunea mea se numeşte „Paginile omului de online”. Găsiţi acolo o analiză despre cum s-a văzut internetul în ştirile TV pe 2009, realizată în colaborare cu Monitoring Media, unde puteţi vedea că au fost 414 ştiri în care se făcea referire la „internet” şi că siteul realitatea.net este lider absolut al menţionărilor în ştirile TV (Realitatea TV e de vină, fireşte, dar astă vă dă un hint despre cum promovează cei de la trustul Caţavencu în offline siteul lor „regină”).

Am mai făcut un scurt material despre toolurile de monitorizare online, unde am vorbit despre Monitor de la zelist, IQ Media şi gorila.ro.

Am preluat şi sugestiile (cu nume, prenume şi link către blogurile lor) lui Sorin Andreica legate despre regulile de bază după care ar trebui, în opinia mea, organizat un blogmeet, precum şi sugestia Simonei Stănescu despre tipurile de RT pe twitter.

Lectură plăcută :)

7 comentarii la “Decât un motiv pentru a cumpăra Decât o Revistă

  1. Simona Răspunde

    Multumesc frumos ca ai scris la recomandarea mea. :)

  2. Alin Răspunde

    uf uf graba strică treaba nu? se numește mediaIQ dovadă și adresa http://www.mediaiq.ro ce scrie la revistă nici nu vreau să mă gândesc

  3. chinezu Răspunde

    @Alin
    atunci nu te gandi

  4. Alin Răspunde

    prea târziu. am deschis revista și am citit. http://www.iqnews.ro

  5. chinezu Răspunde

    @Alin
    da, greselaa mea, caci am crezut in rezultatele de pe google si in faptul ca ti-ai optimizat si tu cat de cat siteul
    care oricum e cum e
    ma bad
    nu mai fac, promit

  6. Alin Răspunde

    ping pong. ce să optimizez la un site cu user și parolă? în fine. am înțeles.

  7. sorin andreica Răspunde

    Mulţumesc frumos.
    Cu respect

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *