Despre oprirea parangheliei la Internetics

Adevarul e ca a fost destul de ciudata editia de acest an a Internetics. Ma refer la gala finala, cu premiile si cu modul de prezentare. Reactia imediata, de la locul faptei, a fost una absolut fireasca de iritare. Pentru ca au fost multe categorii unde nu a castigat nimeni, chiar si atunci cand la respectiva categorie era doar un singur nominalizat. Ceea ce, v-ati prins era o palmuta gen baros data nominalizatului cu pricina. Ca sa nu mai vorbim de modul de prezentare video al nominalizatilor si castigatorilor, de un sadism care mi-a adus aminte instantaneu de bancurile cu alinuta (adica mogaldetele alea care apareau in imagini erau impuscate, decapitate, intepate, explodate, transate etc.).

Dar…

Trecand peste reactia primara de iritare, ceva imi spunea ca nu e chiar asa. Mai ales ca, si aici imi recunosc teribil limitele, nu cunosc atat de bine piata asta la care facea referire Internetics (io nici macar nu auzisem de cam 70% din campaniile prezentate…) si, deci, pe cale de consecinta, am stat sa cuget putin. Da’ putin, nu mult…

In primul rand, am o consideratie si o prietenie corespunzatoare pentru cei de la Millenium Communications, organizatorii. Sa ii banui pe ei de haos organizatoric sau de lipsa de competenta in materie de evenimente este, cum sa va spun, o dovada ca esti cam amator. Pentru ca nu poate fi vorba despre asa ceva. No way, Jose…

Cred mai degraba ca organizatorii si juriul au facut exact ceea ce trebuiau sa faca. Adica au spus, in sfarsit, „gata, bre, cu paranghelia asta”. Caci Interneticsul se indrepta incet dar sigur catre un fel de festival al nostru pentru noi cu noi despre noi. Iar Millenium a stopat brusc si chiar teribil trendul asta extrem de periculos.

S-au suparat unii? Fireste? O sa le treaca? Fireste.

Da’ ce stiu io… Vorbesc prostii, as always…

NOU: Îți recomand masterclassul meu de digital marketing în 22 lecții video.

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D

Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.300 de abonați.

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

3 thoughts on “Despre oprirea parangheliei la Internetics”

  1. „io nici macar nu auzisem de cam 70% din campaniile prezentate” zici tu mai sus si mine zici. oare este si unul din motivele pentru care cele 70% nu au fost nominalizate? sau pentru ca nu au scris nimic in brieful de inscriere? si lista este si mai lunga ..

  2. Pingback: Urmeaza Internetics, categoria necastigator | Auras. Onlineing

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5300 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)

Abonarea este aproape gata!

Mai trebuie doar să îți confirmi adresa de email.

Pentru a completa procesul de abonare te rog să accesezi link-ul din emailul de confirmare pe care l-ai primit.

A apărut o eroare.

Te rog să reîncerci mai târziu.

Dacă problema presistă, te rog să îmi scrii.

5300 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)

Abonarea este aproape gata!

Mai trebuie doar să îți confirmi adresa de email.

Pentru a completa procesul de abonare te rog să accesezi link-ul din emailul de confirmare pe care l-ai primit.

A apărut o eroare.

Te rog să reîncerci mai târziu.

Dacă problema presistă, te rog să îmi scrii.