Zău dacă m-a dus capul să îi zic altfel. Ideea e extremamente de simplă. Adică trebe să scrie cine vrea ce sport a văzut pe la TV şi intră în tragerea la sorţi cu simpaticul premiu de 100 de RON.
Detalii iciaşa.
Zău dacă m-a dus capul să îi zic altfel. Ideea e extremamente de simplă. Adică trebe să scrie cine vrea ce sport a văzut pe la TV şi intră în tragerea la sorţi cu simpaticul premiu de 100 de RON.
Detalii iciaşa.
NOU: Îți recomand masterclassul meu de digital marketing în 22 lecții video.
Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D
Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.300 de abonați.
Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.
Contact: cristi@kooperativa.ro
5300 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)
Abonarea este aproape gata!
Mai trebuie doar să îți confirmi adresa de email.
Pentru a completa procesul de abonare te rog să accesezi link-ul din emailul de confirmare pe care l-ai primit.
Acest blog folosește cookies pentru a personaliza conținutul pe care ți-l arată și pentru a contoriza numărul de vizitatori care accesează articolele. Poți stabili ce cookie-uri dorești să fie active pentru tine folosind butoanele alăturate.
0 thoughts on “Colţul televizomanului”
Da e interesanta ideea, ramane de vazut cati adepti vor fi…
Deci io m-am saturat sa tot intru si sa vad acelasi eniu de sus. Da pana cand domle, pana cand?
meniu, la naiba, ca mi se-mpulica limba cand ma enervez
@darius
mah, io ti-am zis ca nu vorbesc cu tine decat la bere :D
Consumul redus de bere dauneaza sanatatii… :D