Romania este tara in care televiziunea face legea

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.000 de abonați. Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise. Contact: cristi@kooperativa.ro

La inceputul anului jucatorii din piata de publicitate dadeau ca sigura migrarea bugetelor de media din zona traditionala: print, TV, outdoor catre online. Primul semestru a aratat cu totul altfel. TV-ul ramane pe prima pozitie in media-planuri si a castigat cateva procente fata de anul trecut, asta si datorita scaderii pretului de achizitie a spatiilor publicitare.

Restul, previzibil, pe zf.

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)