Cel mai tare mouse pe care l-am avut vreodată

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D

Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.000 de abonați.

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro

O prietenă de-a nevestei mele (și, deci, implicit și a mea :D) lucrează la uzinele Fiat din Torino. Ieri ne-a făcut o vizită și ne-a adus mouseul pe care îl puteți vedea în fotografia de mai jos și care m-a amuzat teribil :))

Ca idee de marketing e foarte simpatică. Miniatura de Fiat 500, care oricum e o mașină simpatică, e și mai simpatică pe post de mouse căruia i se aprind farurile și stopurile atunci când îl conectezi la laptop :)) Provocarea adevărată era să îi pună și o rotiță de scroll pe undeva pe acolo, dar în așa fel încât să nu strice designul. Cum nu au găsit soluția, nu și-au mai bătut capul cu ea, așa că mouseul e fără scroll :) Dar, la urma urmei, jucăria asta nu e pe partea de funcționalitate, ci de buzz, ca să zic așa :))

Așa, ca să nu mai întrebați, click stânga și click dreapta faci de pe cele două jumătați ale capotei :))

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

5 thoughts on “Cel mai tare mouse pe care l-am avut vreodată”

  1. Era fain sa fi facut un senzor pe plafonul ala ca la telefoanele cu touchscreen si cand dai de jos in sus sau invers sa joace rolul rotitei de scroll.

    Oricum e genial si asa mouseul!

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)

5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)