Ideile lui Comănescu şi urmările lui şi ale lor

31.10.2007

Iulian Comănescu are idei multe şi bune. Una din ele a fost să vadă cum a fost mediatizat cazul Elodiei Ghinescu pe televiziuni. Aşa că a solicitat o scurtă şi repede analiză celor care prestează astfel de treburi de importanţă maximă, şi anume Monitoring Media. Raportez cu o falsă modestie, mai falsă decât un concert de Bartok scârţâit la o vioară de jucărie, că am coordonat cu mare elan patriotic realizarea mini-micro analizei. Pentru că Iulian e un băiat bun. Şi pentru că Monitoring Media e bună. Deci, pe cale de consecinţă văzută chiar de pe Googgle Earth, şi chinezu e băiat bun.

NOU: Îți recomand masterclassul meu de digital marketing în 22 lecții video.

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D

Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.300 de abonați.

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

0 thoughts on “Ideile lui Comănescu şi urmările lui şi ale lor”

  1. Ce sa zic decat felicitari, acu’ ca am aflat ca ai participat la analiza in cauza. Analizele de continut de acest gen sunt super utile. Si e facuta super bine.

    Daca s-ar face mai des astfel de analize as avea si eu motive mai solide pentru pietrele pe care le arunc inspre „sfintii” din mass-media. :)

    Te salut si eu si zambesc putin cand vad ca in afara ochilor alungiti am ales si acelasi design.

  2. japonezul:
    da mai
    am ramas si eu blocat cand am vazut ce tare seamana blogurile :)
    iar iulian chiar are idei bune spre foarte bune :)
    si de cate ori putem sa il ajutam in analizele sale incercam sa ii oferim suportul de cifre, grafice si alea alea necesar
    cand zic „noi” zic io, chinezu, si tovarasii-colaboratorii-prietenii de la monitoring media

  3. Mulţumesc pentru vorbele bune. Ca fapt anecdotic, am şters o reacţie a unuia care a dedus din analiza cu pricina că am un contract de consultanţă cu OTV-ul :-)

    Ca să întorc şi eu complimentele, uneori schema funcţionează pe dos: Monitoring Media îmi propune analize şi eu le public pe blog sau în ziare.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5300 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)

5300 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)

Abonarea este aproape gata!

Mai trebuie doar să îți confirmi adresa de email.

Pentru a completa procesul de abonare te rog să accesezi link-ul din emailul de confirmare pe care l-ai primit.

A apărut o eroare.

Te rog să reîncerci mai târziu.

Dacă problema presistă, te rog să îmi scrii.