Simt imperios că orice v-aș spune io, cu cuvintele mele, despre How to Web (26-27 noiembrie 2015, Grand Cinema & More, Băneasa Shopping City) ar fi cumva de prisos. Căci, trag nădejde, dacă sunteți pe linia asta de online, digital, social media și alte astfel de chestiuni de o modernitate acerbă știți deja că este un mega-eveniment, care are loc acilea la noi în bătătură. Dacă există, totuși, cineva care nu prea știe cu ce se mănâncă această ispravă (deși mă îndoiesc până aproape de punctul de rupere), vă dau mai jos informațiile oficiale despre eveniment. Așa, ca să nu ziceți că nu v-am zis.
Totuși, cu voia dumneavoastră, o să îmi încerc norocul. Și o să vă zic ceva despre How to Web 2015. Dar doar despre o secțiune (după mintea mea atâta câtă este cea mai importantă): Startup Spotlight. Care se adresează antreprenorilor. Și care este pe sistem de competiție și program de mentorat cu premii în valoare de 20.000 de Euro.
De ce vă recomand eu să vă înscrieți în această competiție? Lăsați premiile de 20.000 de Euro. Lăsați faptul că puteți avea acces la niște minți (faza cu mentoratul), care vă pot face lumină masivă în businessul vostru. Lăsați faptul că o să obțineți vizibilitate într-un mediu extrem de important pentru dezvoltarea businessului vostru. Lăsați faptul că puteți astfel obține acces la conferința în sine pentru voi și pentru co-founderii businessului de care vă ocupați. Lăsați că, desigur, aveți posibilitatea să faceți networking la greu (mă rog, cei care știți să faceți asta, dacă înțelegeți ce vreau să zic…).
Lăsați-le pe toate cele de mai sus (desigur, e un fel de-a spune, căci nu aveți cum să le lăsați…). Eu am alt motiv pentru care vă recomand să vă înscrieți: pentru că așa vă exersați skillurile de pitchuire a propriului business. Scuzați, rogu-vă, inflația anterioară de englezisme, dar îmi pare că sună exact cum se întâmplă în realitate. Căci, în caz că nu știați, romgleza asta devine din ce în ce mai mult româna antreprenorială (dar despre asta într-un episod viitor…).
Credeți că e puțin lucru să faceți asta? Să aveți posibilitatea de a vă pitchui businessul? Păi vă înșelați dacă gândiți așa. Pentru că din momentul în care v-ați decis să vă aventurați antreprenorial (ca să zic așa) exact asta faceți: vă pitchuiți. Fie că povestiți unora sau altora despre ce faceți, fie că inițiați niște chestiuni de marketing, fie că vorbiți cu potențiali investitori sau (căci se întâmplă…) la bancă, exact asta faceți: vă pitchuiți businessul.
Iar atunci când faci acest lucru la un nivel de How to Web este de mare angajament. Este o oportunitate pe care io zic să nu o ratați. Nu-i bai că nu câștigați. Deși, firește, fain ar fi să o faceți :)) Doar că simpla participare este un mare câștig pentru voi. Mare de tot.
Bun, dacă aveți contra-argumente, vi le aștept în comentarii. Între timp vă dau informațiile oficiale despre How to Web. Așa, ca să nu ziceți că nu v-am spus. Cu mențiunea că biletele de tip Very Early Bird sunt disponibile până pe 21 octombrie. Așa că, dacă tot vreți să participați, de ce să nu economisiți niște euro?
How to Web Conference 2015 te aduce împreună cu peste 1000 de fondatori de startup-uri, product manageri, programatori, designeri, specialiști în marketing și lideri de comunități din Europa Centrală și de Est. Pe lângă conținutul de foarte bună calitate, care include studii de caz și discursuri practice, vei beneficia de oportunități de networking excelente cu actori importanți din industria de tech, vei descoperi tendințele actuale din industrie și vei avea o experiență unică.
Pe scena principală a How to Web vor urca antreprenori consacrați și profesioniști cunoscuți la nivel global care vor împărtăși bune practici, vor prezenta studii de caz și vor aborda teme precum lansarea de produse cu potențial, metrici de produs, product marketing, content marketing, creșterea ratelor de conversie prin growth hacking, sau formarea și managementul echipelor.
Printre invitații pe care îi vei întâlni anul acesta la conferință se numără:
• Jan Reichelt, Co-Fondator & Președinte, Mendeley, companie care a transformat comunicarea în cercetarea științifică, a crescut la 50 de angajați și câteva milioane de utilizatori, și a fost ulterior cumpărată de Reed Elsevier în Aprilie 2013;
• Larry Gadea, Fondator & CEO, Envoy, startup care ajută companiile să își gestioneze vizitatorii și care a ridicat recent o rundă de finanțare de 15 milioane USD de la Andreessen Horowitz;
• Martin Eriksson, Co-Fondator, Mind the Product și Product Tank, profesionist cu peste 18 ani de experiență în dezvoltarea de produse tech;
• Kalman Kemenczy, Director of Product, Prezi.com, creatorii unuia dintre cele mai cunoscute produse din regiune;
• Edial Dekker, Co-Fondator Gidsy & Hack de Overheid și ex-Senior Product Manager Eventbrite;
• Bram Kanstein, Fondator Startup Stash, director de resurse pentru startup-uri care a ajuns la 230.000 vizualizări în doar 48 ore de la lansare, și ex-European Community Manager, Product Hunt;
• Sujan Patel, Co-Fondator, ContentMarketer.io și autor al cărții “100 Days of Growth” care a fost vândută în peste 10.000 de exemplare.
Pe scena secundară a conferinței intri în lumea startup-urilor și afli mai multe despre obținerea de investiții de tip angel și/sau fonduri de venture capital, cum gestionezi relația cu investitorii înainte și după investiție, evaluarea unui startup sau experiența într-un program de accelerare. În plus, liderii comunităților locale vor modera o serie de paneluri cu profesioniști din regiune.
Ia legătura cu invitații speciali și ceilalți participanți, stabilește întâlniri și vezi cu ce persoane poți discuta, în funcție de interesele tale. Toate acestea folosind How to Web Meet, aplicația mobilă dezvoltată de echipa mReady special pentru conferință. În plus, ești invitat să te alături sesiunilor de Q&A și “Ask the expert” care vor fi organizate în cele două networking lounges pe toată durata conferinței. Oportunitățile de networking continuă și după finalul conferinței, la cocktail-urile, evenimentele și petrecerile cu circuit închis pe care echipa How to Web le-a pregătit pentru tine!
Pasionat de gadget-uri și hardware? Vizitează zona de gadget expo să vezi ce e nou în lumea Internet of Things și să testezi aparate care folosesc inteligența artificială. Vino la “Gadget Showcase” ca să asiști la o demonstrație live a modului în care funcționează o parte dintre aceste produse.
1 thought on “(scuzați romgleza) Startup Spotlight la How to Web 2015 sau cum să vă exersați skillurile de pitchuire a propriului business”
Pingback: Care sunt cele 32 startup-uri prezente la How to Web Startup Spotlight - Cristian China Birta