Orange anunţă numirea lui Yves Martin în noul rol de Chief Marketing Officer, începând cu 1 mai. Yves va coordona strategia şi activităţile de marketing, online, TV, customer insights, brand & comunicare, precum şi noile direcţii de business: servicii de comunicații fixe şi Orange Money.
Cu 19 ani de experienţă în domeniul telecomunicaţiilor, Yves şi-a început cariera la France Telecom Mobile în 1997, ca expert pe zonele de SIM, WAP şi servicii Over the Air (OTA). Între anii 2000 şi 2014 a îndeplinit mai multe roluri în cadrul Orange, preluând responsabilități cu impact în performanța financiară (P&L) atât la nivel de grup, cât și la nivel local, printre care Group Device Director, Chief of Staff pentru Senior Vice President pe Europa, Chief Sales Officer și Chief Marketing Officer la Orange Elveţia şi vicepreședinte pentru roaming al Grupului. Din această poziţie, Yves a coordonat activităţile de roaming din 40 de entităţi geografice diferite, precum şi lansarea ofertelor „Go Europe” cu un obiectiv comun, de a face roamingul mai accesibil în toate ţările europene în care grupul este prezent. În ultimii doi ani, Yves a ocupat funcţia de vicepreşedinte de marketing pentru zonele de Home şi Convergenţă la Orange Franţa, unde a coordonat activităţile de voce fixă, internet în bandă largă şi smart home, într-o perioadă în care numărul de clienţi de fibră optică s-a triplat.
Actualul director comercial, Julien Ducarroz, va deveni CEO al Orange Moldova de la 1 mai, după 7 ani de contribuţii semnificative la succesul comercial al companiei. Julien a coordonat strategia comercială a companiei pe perioada crizei economice, dar şi în plină ascensiune a revoluţiei digitale, timp în care a obţinut creşteri comerciale constante şi a consolidat poziţia Orange ca lider de piaţă şi lider în inovaţie. Pasionat de noile tehnologii, servicii şi gadget-uri – precum 4G şi 4G+, HD Voice, apel 4G, apel Wi-Fi, accesorii wearable, smart home, ca să le numim doar pe cele mai recente – Julien Ducarroz a susţinut activ lansarea noilor direcţii de business pentru companie – Orange TV, servicii de comunicații fixe şi Orange Money – şi implicarea companiei de telefonie în iniţiative care promovează inovaţia, precum Innovation Labs.