Studiu: Un an de Uber în România

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.000 de abonați. Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise. Contact: cristi@kooperativa.ro

S-a împlinit un an de când Uber, comunitatea de ridesharing cu cea mai rapidă creştere din Europa Centrală şi de Est, a ajuns în București. Ca să înțelegem cum a evoluat Uber în capitala României, s-a realizat, la finalul anului trecut, un sondaj online, împreună cu institutul de cercetare IMAS Marketing şi Sondaje, la care au raspuns 2.531 de persoane (parteneri şi pasageri).

Una dintre cele mai interesante observații este că timpul mediu în care o maşină ajunge la un utilizator din Bucureşti a scăzut de la 12 minute la 4,5 minute, aproape o treime faţă de acum un an. 

De asemenea, s-a realizat profilul șoferilor și utilizatorilor Uber din București, despre care puteți afla mai multe din infograficul de mai jos:

uber uber uber

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)