Mall Promenada caută să premieze cu 1500 de lei unul dintre clienți

Veste bună pentru pasionații de cumpărături:

Mall Promenada își completează prezența online prin lansarea contului de LinkedIn și desfășoară, cu această ocazie, o campanie de recrutare a clientului ideal. Campania este dedicată iubitorilor de shopping și modă, iar cei care aplică la job-ul de client ideal intră în cursa pentru un premiu de 1500 de lei.

În perioada 23 septembrie – 11 octombrie, utilizatorii LinkedIn au ocazia de a aplica pentru un job inedit – clientul ideal Promenada. Candidatul ideal trebuie să îndeplinească un set unic de condiții: este pasionat de shopping, este la curent cu noutățile în modă și prinde întotdeauna cele mai bune oferte.

Pentru a se înscrie, utilizatorii de LinkedIn trebuie să își creeze un cont pe site-ul promenada.ro și să completeze formularul de concurs din pagina dedicată. Interviul constă într-un set de întrebări, iar cel care va demonstra că are toate calitățile unui client ideal va câștiga vouchere în valoare de 1500 de lei pentru cumpărături în centrul comercial din nordul Capitalei.

P. S. Regulamentul oficial al campaniei este disponibil pe promenada.ro.

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

4900 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)