Promenada este primul mall din țară care își așteaptă cumpărătorii pe WhatsApp

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.000 de abonați. Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise. Contact: cristi@kooperativa.ro

Cum ar fi să aveți în lista de contacte pe WhatsApp un mall? Acum se poate. Uite-așa:

Mall Promenada, unul dintre cele mai moderne centre comerciale din România, anunță lansarea seriviciului de customer care prin intermediul platformei WhatsApp. Astfel, Promenada își consolidează prezența online, oferind clienților săi oportunitatea de a primi informații în timp real despre serviciile și activitățile de care pot beneficia în centrul comercial.

Astfel, clienții mall Promenada pot adauga, începând cu 29 iunie 2015, un nou prieten în lista de contacte a aplicației WhatsApp. Echipa mall Promenada le va sta la dispoziție la numărul de telefon 0744 246 246, unde aceștia vor primi răspuns în timp real, zilnic, în intervalul orar 10:00 – 22:00.

 

unnamed

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)