Altceva în afară de a repeta ce am zis în titlu, nu am a vă spune, căci ar fi în plus :)) Așa că zic din nou: prepare yourself, a apărut noul catalog IKEA :D
În perioada 17 august – 6 septembrie, 930.000 de exemplare ale noului catalog vor fi distribuite în locuințele din București, Pitești și Ploiești.
Noul catalog are 328 de pagini și se inspiră din bucuria meselor împreună, reflectând tema de anul acesta: „Gesturile mici contează”. Este vorba despre momentele mărunte, magice, din jurul bucătăriei și nu numai. Despre gesturile mici dar pline de semnificație pe care le facem pentru cei dragi, fără un motiv anume.
În plus, catalogul IKEA 2016 vine și anul acesta cu extensia digitală – disponibilă de pe 13 august – prin care inspirația și produsele se mută din catalog, în casele românilor.
– Noua funcție „Plimbă-te prin cameră” oferă posibilitatea de a face un tur virtual în două camere din catalog
– Prin opțiunea de „Realitate Augmentată”, utilizatorii pot vedea cum arată peste 400 de produse IKEA la ei acasă
– În plus, aplicația oferă peste 50 de filme, imagini și vizualizări de 360° ale camerelor.
Prețurile menționate în Catalogul IKEA 2016 includ TVA, sunt maxime și sunt valabile 1 an de zile, de la 1 septembrie 2015 până la 25 august 2016.
„Catalogul IKEA de anul acesta are o temă care unește oamenii mai mult ca niciodată. O temă care vorbește despre individualitate, dar care este universală. O temă axată pe viața în jurul bucătăriei și pe acele mici momente magice care au loc în acest spațiu. Atunci când mâncăm o ultimă bucată de tort în timp ce toată lumea doarme. Atunci când presărăm busuiocul crescut în casă pe o farfurie plină cu paste. Sau atunci când îi aducem cuiva drag micul dejun în pat fără un motiv special. Despre asta vorbim în noul catalog. Sărbătorim lucrurile care fac viața în jurul bucătăriei să fie mai armonioasă și ne facem timp pentru lucrurile mici care fac marile diferențe. În paginile catalogului de anul acesta au prioritate bucătăriile, produsele pentru gătit și servit, precum și produsele din departamentul IKEA FOOD. Este o temă care ne place și credem că este extrem de relevantă și actuală pentru români,” a declarat Daniela Stoican, PR Manager IKEA România.
2 thoughts on “A apărut noul catalog IKEA. Are 328 de pagini… Și vine cu o extensie digitală”
Pingback: Salut cu drag schimbările din meniul IKEA. Mă refer la mâncare, bre :)) - Cristian China Birta
Pingback: 57% dintre bucureștenii care locuiesc singuri își doresc să mănânce alături de cei dragi