Păi da. Serios, nu săriţi aşa pe mine, doar un pic lăsaţi-mă să vă explic ce zic în titlu. Căci anul acesta la Webstock nu am luat nici un premiu. Mă rog, aşa în paranteză fie spus, ar fi trebuit să înscriu ceva proiecte ca să iau premiu, nu? :)) Apropo de asta, acum îmi dau seama că nici nu m-am gândit să înscriu nişte isprăvi pe care le-am făcut cu Kooperativa 2.0. Nuş de ce… Poate pentru că sunt aproape de organizatorii diferitelor competiţii de gen şi, tocmai pentru că sunt atât de aproape, nu mă mai uit la mine ca la un înscriitor de proiecte, cum ar veni… Mă mai gândesc, poate pentru la anul mă bag…
Revenind. Nu am luat eu personal nici un premiu, dar pe locul I şi II la categoria Blogging Campaigns s-au situat două campanii din care am făcut parte cu mult elan patriotic 2.0 şi nu numai. Şi la care – căci şi de aia este faină meseria asta de blogger :D – am rânjit fasolea la modul corespunzător :D
Cele două campanii premiate sunt Heineken The Odyssey şi #cumamsupravieţuit by Selgros. Două dintre cele mai pe coraconul meu la care am participat vreodată :D
PS Apropo de Webstock, #pentrucunoscători doar un mesaj: Helooooooo =))
4 thoughts on “Cum am luat eu două premii la Webstock fără să iau niciunul…”
Tarhon si doua ture de otet :)
Răspuns corect! :))
doar putin oțeeeeeeeeet … :))
Adevarat … a facut senzatie tarhonul si otetul, trebuie sa fi participat ca sa stii despre ce e vorba