Hai să ne uităm la filmuleţul de mai jos. Cu accent – de la mine putere – pe faza cu „fii fotbalist”, care mi-a plăcut masiv =))
Teaser Alternopedia – O sa cunosti oameni misto from Alternopedia on Vimeo.
No bun, acum să ne uităm la încă un clip. Cu accent – de la mine putere – pe acea amintire penibilă pe care o avem fiecare dintre noi (nu vă daţi răniţi, că nu umblă de astea la mine!) cu momentul în care ne-am făcut de telecomandă cu un banc pe care l-am ratat încă dinainte de a se fi inventat bancul :D
Teaser Alternopedia – O sa rada lumea cand spui bancuri from Alternopedia on Vimeo.
Dacă aţi înţeles cam care e faza, e bine. Dacă nu, ia urmăriţi cale de câteva puţine minute ce am a vă raporta mai jos. Căci, parol, pentru voi scriu, mă înţelegeţi :D
Anunţul oficial zice aşa: Alternopedia este un program de explorare personală care folosește tehnici teatrale și exerciții specifice pregătirii unui actor pentru a-i aduce pe participanți mai aproape de ei înșiși.
Tradus de je, ca de la peluză, sună aşa: frate şi soro, ar trebui ca până la vârsta asta să fi înţeles că fiecare dintre noi – că vrem, că nu vrem, că ne place, că nu ne place – jucăm un rol în viaţa asta. Cam cel mai important rol, acele în care personajul poveştii suntem chiar noi. Şi că pentru a presta cât de cât la un nivel de la acceptabil în sus trebuie să învăţăm să facem asta. Putem discuta despre asta, dacă vreţi. Doar să mă întrebaţi ce vădă cu virgulă din ce am spus mai sus.
Până atunci vă dau comunicatul oficial. Şi vă invit şi pe pagina de facebook a isprăvii, unde puteţi vedea mai multe mostre de ce va să vină #cumarveni.
Alternopedia este un program de explorare personală care folosește tehnici teatrale și exerciții specifice pregătirii unui actor pentru a-i aduce pe participanți mai aproape de ei înșiși. Este deschis oricărei persoane peste 14 ani, cu sau fără pregătire în domeniul artistic, și se întâmplă în București, săptămână de săptămână.
Demarat în luna octombrie a acestui an, Alternopedia reprezintă o continuare organică a Festivalului Național de Teatru Tânăr IDEO IDEIS, evenimentul pe care Asociația TETA îl organizează de 8 ani la Alexandria.
La începutul lunii decembrie prima generație de alternopezi a terminat primul modul al programului, pregătindu-se pentru cel de-al doilea în ianuarie 2014.
„Am venit la Alternopedia într-o căutare de acel ‘eu’ pe care l-am uitat poate cândva în copilărie. Puțin sceptic la început, am fost surprins de ce energii și descoperiri au fost la ateliere, cât de diferiți eram de la săptămână la săptămână. Încă nu l-am gasit pe ‘eu’, dar parcă plec altfel după fiecare atelier.” (Vlad Teioșanu, alternoped în modulul I)
Campania de comunicare a fost realizată cu sprijinul unuia dintre participanții la program, Bogdan Theodor Olteanu, Managing Partner al agenției Bortun Olteanu. Execuția campaniei a fost realizată in house, de către organizatorii și trainerii Alternopedia. Shootingul și teaserele video sunt semnate de fotograful Adrian Bulboacă, iar grafica de designerul Adriana Guță.
Pornind de la insight-urile propuse de trainerii programului, campania se axează pe 3 dintre obiectivele Alternopedia: autocunoaștere, încredere în sine și relaxare corporală.
„Îmi conștientizasem de ceva timp deja nevoia de a-mi dezvolta creativitatea, spontaneitatea și de a fi mai degajată în lucrul cu oamenii. Eram în căutarea unor cursuri de improvizație și actorie. Nu aveam niciun reper sau recomandare pe linia asta, așa că am început să-mi fac singură research-ul, până când întâmplător mi-a sărit în ochi interviul din Sub25 cu Adi Nicolae, unul din trainerii Alternopedia. De acolo și până la a trimite un mail nu a fost decât un vibe puternic pozitiv”. (Camelia Păduraru, alternoped în modulul I)
Pentru mai multe informaţii vă rugăm să accesaţi www.alternopedia.ro, www.facebook.com/alternopedia sau să contactaţi Andreea Borțun, andreea at alternopedia.ro.
Parteneri media: liternet.ro, Sub25, The Institute, All Hollow, ZiarulMetropolis.ro, Arte&Meserii
Parteneri: Bortun Olteanu, LadyFit, Ctrl+N, Carturesti, Societal, UNSR, LSRS, Vip, SSMB