Acesta este sfârșitul RoNewMedia… Cum comentezi?

Am dat acest titlu lacrimogen (bine, dacă eram cu adevărat jmeker puneam și un BREAKING NEWS cu majuscule, desigur, și cu un !, dar nu mi-a dat prin cap…) pentru că ediția din zilele acestea este ultima ediție a evenimentului sub numele de RoNewMedia. Care și-a trăit traiul și și-a mâncat mălaiul, cum s-ar zice. Căci de la anul toată această ispravă se va numi Interactive Central & Eastern Europe Festival, sau iceefest, (și ca să pun sursa, cum e frumos) a declarat Dragoș Stanca, Managing Partner al Q2M, compania care organizează RoNewMedia.

Câteva considerații personale.

Îmi pare rău că nu am apucat să scriu pe blog înainte de acest anunț că mie mi se pare depășit numele RoNewMedia, căci de multă vreme nu mai este doar RO, ci altceva, mult mai mare, reprezentativ pentru întreaga regiune. Dar cum nu am scris mă înscriu (observați jocul de cuvinte subtil ca barosul, da?) în acea panoplie de oameni pentru care ”știam eu” este regulă de bază în viață.

Ați înțeles, presupun, din paragraful de mai sus că aprob afirmativ rebrandingul evenimentului. Și îl salut ca atare. La mai mare!

Ah, că uitasem de prima dată…

RoNewMedia în cifre:

–       153.000 de căutari RoNewMedia pe Google
–       62.000 de căutări RoNewMedia 6.0 pe Google
–       23 de parteneri media
–       10 țări acoperite
–       1.255 de bilete vândute
–       63 de companii participante
–       91 de speakeri, traineri și invitați
–       41 keynote speakeri
–       5 dezbateri
–       18 workshop-uri
–       30 ore conferință
–       35 ore workshop-uri
–       3 ore IAB MIX Awards
–       6 ore petrecere

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Sau comentează direct cu contul tău de Facebook: