Clar cea mai trăznită campanie în care am fost implicat

Ca să înţelegeţi mai bine titlul, ia uitaţi-vă un pic la poza de mai jos :D Puteţi da şi click pe ea să o vedeţi mai mare :))

Fotografie realizată de musiu Viorel Spînu.

Buuun, v-aţi prins deja, măcar în mare :)) În cursul zilei de ieri m-am pus în pielea şi pe scuterul unui delivery boy de la Wu Xing. Şi a fost foarte distractiv :)) Dar şi instructiv. Mai jos vă prezint câteva concluzii după o zi realmente interesantă. Cu menţiunea că sunt încântat că tovarăşii mei întru chinezărie sunt atât de deschişi la minte să accepte o astfel de campanie trăznită :D

1. Îi consider foarte curajoşi pe cei de la Wu Xing pentru că au lansat serviciul de livrare rapidă Wu Xing Express, adică primeşti comanda în maximum 44 de minute, în condiţiile de trafic bucureştene :)) Dar cum ei au delivery guys mult mai Hakineni decât mine, sunt sigur că vor face faţă fără probleme :D

2. Am căpătat brusc şi definitiv un mare respect pentru meseria asta de delivery boy. Nu că nu i-aş fi respectat înainte pe băieţii ăştia, dar o făceam din bun simţ şi atât. Dar acum, după mai multe ori în care am fost şi eu (oarecum) unul dintre ei, e cu totul altceva.

3. Mihai Ionaşcu m-a botezat The Stig :)) Ceea ce, nuş cum să vă spun, dar m-a făcut să râd cu lacrimi :)) E drept că am navigat cu 60 km-h, viteza maximă, dar nici dacă te uiţi din satelit nu am alură de The Stig :))

4. Oamenii relaţionează nu la cine eşti tu, la persoana ta, ci la brandul pe care îl reprezinţi în acel moment. Ca să înţelegeţi mai bine ce vreau să spun: m-am oprit cu scuterul de mai multe ori lângă oameni pe care îi cunoşteam şi pe care îi întrebam ceva prostii gen „nu ştiţi unde e strada cutare?”, iar ei nu mă recunoşteau :)) Pentru că ei au văzut ditai cutia branduită Wu Xing şi relaţionau cu aia, nu cu mine :))

5. Am rămas surprins de bunul simţ pe care ceilalţi, indiferent că erau şoferi, motociclişti, biciclişti sau pietoni, l-au dovedit. De multe ori, deşi eu nu încercam să mă strecor printre maşini, la stop, spre exemplu, mulţi şoferi se dădeau la o parte şi îmi făceau semn că pot trece. Nu am avut absolut nici un incident în cele câteva ore de plimbat prin oraş.

6. Cel mai amuzant moment a fost când, la un semafor, un şofer mă întreabă dacă nu am un meniu la mine, că i s-a făcut poftă de furnici în copac :))

7. Nevastă-mea s-a stricat de râs când m-a văzut, căci am tras o fugă până la ea la birou, căci nu am put rezista tentaţiei de a mă vedea pe mine, the chinezu, cu un scuter de mâncare chinezească :))

8. Faptul că scuterul a fost de ăla adevărat, adică fix unul cu care livrează băieţii de la Wu Xing, a fost de o savoare aparte, căci avea aerul ăla genuin de sculă folosită, nu o abureală de aia nou nouţă, pregătită special pentru campanie :))

9. Felicitari tovarăşelor de la Rogalski Grigoriu pentru trăznita idee de campanie şi promit că data viitoare când mai veniţi cu de astea o să vă cadorisesc cu nişte ceaiuri calmante, chinezeşti fireşte, căci ştiu că aţi stat cu inima strânsă să nu păţim ceva pe scuterele alea :)) Mai ales Cristiana :D

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

16 thoughts on “Clar cea mai trăznită campanie în care am fost implicat”

  1. @gaben.ro
    pai daca nu era chinezesc nici nu il primeam :)))))))))

    @asteris
    bai, culmea, dar nici un caine nu a latrat dupa mine :))
    poate pentru ca in cutia aia aveam altceva, nu mancare :)))))))))))))

    @Dan Ciulea
    baga slanina cu ceapa, lasa chinezariile :)))))))))))

    @sorin neagu
    :)) misto piesa, io am compus-o :)))))))))))

  2. Dap..acum, nu cred sa ma impresioneze marca scuterului, an de fabricatie, model …si nici macar nu salivez la ce-mi pot inchipuii ca ai fi transportat in portbagaj…toata chestia sta in protectie…Aveai casca nene :D

  3. Pingback: Am nevoie urgent de 44 comentarii ca să vă fac cinste! » Chinezu - Un chinez ca tot romanu'

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

4900 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)