Despre cum au cunoscut chinezii the Romanian Chinaman

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro.

V-am spus deja despre Quanzhou Marionette Troup, excelenta trupă de păpușari chinezi, pe care i-am văzut la Festivalul de Sibiu. Și cu care, firește, m-am și întâlnit :D

Eram la conferința de presă. Am aștepta relaxat ca ceilalți jurnaliști să termine cu întrebările și cu interviurile și apoi, sigur pe asul pe care îl aveam în mânecă (de fapt scris mare pe badge :D) m-am dus către cei doi chinezi prezenți la conferință și m-am prezentat, arătându-le ecusonul pe care scria cu litere de-o șchioapă Cristian CHINA Birta. Reacția lor inițială a fost de perplexitate, transformată rapid în bucurie :))

Iar discuția s-a purtat firesc, eu spunându-le despre cât de tare m-a impresionat spectacolul lor, ei zicându-mi că nu am văzut nimic și că dacă ajung la ei în China o să pot vedea spectacole grandioase, cu decoruri și zeci de marionete la lucru. Eu i-am întrebat de câți ani e nevoie să ajungi să fi maestru păpușar, ei mi-au zâmbit și mi-au spus simplu că secretul este să te consideri învățăcel toată viața. Și, firește, că discuția s-a terminat cu invitația cordială pe care mi-au adresat-o de a merge în China și de a-i căuta nepărat, meționând că o să spună tuturor când se vor întoarce acasă că l-au cunoscut pe ”the Romanian Chinaman” :))

Așa că, vedeți voi, am încă un motiv pentru a merge în China :))

Mulțumesc Nebuloasa pentru poze :)

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

7 thoughts on “Despre cum au cunoscut chinezii the Romanian Chinaman”

  1. Good article. It is rather unfortunate that over the last decade, the travel industry has already been able to to deal with terrorism, SARS, tsunamis, flu virus, swine flu, plus the first ever real global economic downturn. Through everthing the industry has proven to be strong, resilient as well as dynamic, finding new methods to deal with adversity. There are always fresh issues and opportunities to which the business must just as before adapt and behave.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

4900 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)