Mini-micro-tinny sondaj chinezăresc pe tema lu' CERF 2009

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.000 de abonați. Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise. Contact: cristi@kooperativa.ro

Some say că CERFul este o mică abureală şi că nu are rost să dai o fugă până pe acolo. Others say că, au contraire, e cel mai mare eveniment de gen din Românica în fiecare an.

Cum sunt absolut convins că ştiţi mai bine decât mine ce vorbesc, vă rog să îmi spuneţi dacă merită să îmi deplasez fizicul până acolo anul ăsta sau nu. Mulţumesc anticipat tuturor celor puţini care vor răspunde în comentarii.

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

9 thoughts on “Mini-micro-tinny sondaj chinezăresc pe tema lu' CERF 2009”

  1. am fost anul trecut. toate cele 5 zile, eram paznic la standul unei reviste. nu era nimic acolo ce nu stiam dupa internet.
    si nu vad de ce anul acesta ar fi altfel. am inteles ca este inchis publicului? nu mai este>?

  2. Cu fiecare an care trece, CERF se degradează tot mai mult. De altfel, în fiecare an alți expozanți tradiționali își anunță neparticiparea. Nu știu ce-a mai rămas anul ăsta, dar cred că dacă vrei să vezi noutățile, e bine să cauți înainte comunicatele de presă ale companiilor participante. Apoi decizi dacă merită drumul. (Mi-e teamă că nu merită :( )

  3. Pingback: Până la urmă mă duc la CERF. M-au convins unii… « Picătura chinezească

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)

5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)