Oamenii cu rahatul

Traim intr-o lume a brandurilor. Ne enerveaza Basescu pentru ca stim cine este Basecu, tinem cu Steve Gerard pentru ca ii recunoastem mutra si in somn, ne schimonosim la Andreea Marin Banica pentru ca zambetul ei angelic ne calca pe nervi. Reactionam la cei de mai sus si la atatia altii pentru ca sunt branduri. Si pentru ca omul asa poate negocia mai usor traseele pe care il poarta viata.

Numai ca lumea nu este facuta numai din branduri. Ba chiar brandurile astea sunt putine si de cele mai multe ori de o superficialitate egalata doar de superficialitatea noastra ca le prizam in asemenea grad. Viata merge inainte si fara ele, iar lumea aia reala functioneaza pentru ca nu brandurile, ci non-brandurile fac lucrurile sa mearga.

Spre exemplu, oamenii aceia la care ne ducem rahatul (fecalele, pe romaneasca de dex) si pisul (urina) pentru analize. Si care stau toata ziua cu nasul in gretoasele productii ale existentei noastre fizice umane si isi vad de treaba. Pentru ca asta e treaba lor. Niste necunoscuti. Pentru ca nici noi, oarecum stanjeniti de gestul nefiresc de a ne oferi productiile emabarasante altor persoane, parca nici nu vrem sa ii cunoastem. Parca vrem sa nu ne ma aducem aminte de ei, sa ramana acolo in anonimatul lor, sa analizeze rahatul nostru pentru ca noi, mai tarziu, de la un alt ghiseu sa primim niste hartii cu niste insemne pe ele. Sa va mai ganditi doar la diferenta de atitudine intre noi cei care predam rahatul si noi cei care ridicam rezultatele analizelor. Cat de stingheriti suntem in prima ipostaza, cat de sus ridicam capul in a doua…

Azi dimineata am mers cu piticii la niste teste de astea de rutina. Si, nu stiu de ce, m-am gandit la oamenii de genul celor de care v-am spus mai sus. Nebagati in seama, fac munci de care noua ne e scarba, teama, jena si lumea merge inainte si datorita lor, datorita micutei parti din mecanismul in care toti suntem componente, parte pe care ei o fac sa mearga.

Lucru pentru care le multumesc.

NOU: Îți recomand masterclassul meu de digital marketing în 22 lecții video.

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D

Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.300 de abonați.

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

4 thoughts on “Oamenii cu rahatul”

  1. well, o regula de baza a seriozitatii si o dovada de caracter este ca orice faci, sa faci bine, fie ca esti rocket scientist sau lucrator la salubritate. aviz stimabililor functionari publici

  2. Si eu le mulţumesc lor si tuturor profesioniştilor care îşi fac datoria!
    Da si ţie pentru ca l-ai plesnit la tv pe ăla care confunda ardelenii cu fraieri si nu ştia ca: ‘după pui de moroşan sa nu dai cu bolovan’.
    Ce nu ştia preopinentul este ca tu ai doi coconi acasă si nu vrei sa laşi pentru ei o lume strâmba atât cat îţi sta in putere!!

  3. Pingback: Tweets that mention Oamenii cu rahatul « Chinezu -- Topsy.com

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5300 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)

Abonarea este aproape gata!

Mai trebuie doar să îți confirmi adresa de email.

Pentru a completa procesul de abonare te rog să accesezi link-ul din emailul de confirmare pe care l-ai primit.

A apărut o eroare.

Te rog să reîncerci mai târziu.

Dacă problema presistă, te rog să îmi scrii.

5300 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)

Abonarea este aproape gata!

Mai trebuie doar să îți confirmi adresa de email.

Pentru a completa procesul de abonare te rog să accesezi link-ul din emailul de confirmare pe care l-ai primit.

A apărut o eroare.

Te rog să reîncerci mai târziu.

Dacă problema presistă, te rog să îmi scrii.