Cât de adevărat trebe să fii să îţi treci pe cartea de vizită professional blogger?

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro.

Eu unul nu m-aş fi gândit. E drept că la mine blogul e chiar o joacă şi nici când o să cresc mai mare nu mă pot numi blogger profesionist. Dar la visurat treaba e altfel. El chiar e profesionist.

Degeaba veţi sări unii şi alţii să ziceţi că nu e aşa. Faptul că nu vă place persoana sau nu vă place ce scrie acolo e altceva. Noi vorbim de asumarea unui statut pe care, e drept şi asta, nu ţi-l poate da nimeni, deci, pe cale de consecinţă ţi-l cam dai singur…

Oricum, mie mi se pare beton la faza asta visurat. Mai ştiţi pe cineva care are scris aşa ceva pe cartea de vizită?

vis-urat-cv

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

0 thoughts on “Cât de adevărat trebe să fii să îţi treci pe cartea de vizită professional blogger?”

  1. Daca ma gindesc ca blogul s-a nascut ca jurnal personal online, adica o posibilitate data neprofesionistilor de a se exprima in public, profesionalizarea mi se pare, de fapt, un pas inapoi. Ce înseamnă profesionist? Un om care-si cistiga existenta dintr-o anumită activitate. Pe blog, asta înseamnă reclame, dar, mai ales, dependenţa de reclame, obligaţia de a scrie anumite lucruri, într-un anume fel, pentru a atrage public. Pe termen lung e o capcană.
    Dar daca îl amuză să-şi treacă pe cartea de vizita Blogger profesionist, de ce nu? Sunt şi meserii mai rele.

  2. …isi poate comanda si o placuta de pus la scara blocului.
    Si o alta placuta de atarnat pe usa de la intrare.
    Urmatorul pas ar fi sa-si inscriptioneze si masina, daca are asa ceva.

  3. Cata vreme unii reusesc sa-si creeze un brand personal puternic si sa furnizeze continut la mii de cititori, intr-o activitate sustinuta si remunerata, nu vad de ce nu si-ar face carte de vizita.
    Cat priveste blogurile cu continut personal, au ramas doar o nisa… una e sa scrii insemnari in jurnalul tau online si alta e sa publici articole pe un blog public. Si, in cazul lui VisUrat, si colectiv.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

4900 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)

4900 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)