De fapt nu Top Gear, ci Ana (să îţi trăiască obiceiul şi să mai fie şi în continuareeeeeee), care s-a îndurat să îmi lanseze o invitaţie la filmul Death Race (2008). Aşa că m-am dus corespunzător la City Mall unde rula producţia. Un film foarte bine făcut. Acuma, evident că nu e de Oscar sau alte de alea. Dar noi, ăştia mai subculturnici, pentru care turatul motoarelor şi scrâşnetul vânjos de frânde şi alte nebunii motoristice ne coafează, nu ne prea uităm în oareşce gaură a nevestei lui Dali ca să dăm de cultură…
Top Gear m-a scos în lume să văd Death Race
Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D
Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.000 de abonați.
Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.
Contact: cristi@kooperativa.ro
Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp
5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)
Top articole din această secțiune
5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)
0 thoughts on “Top Gear m-a scos în lume să văd Death Race”
Sa inteleg ca a meritat? :D Cred ca merita sa mergi si doar sa vezi Mustang-ul nu?