Blogurile de business şi urmările lor

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D

Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.000 de abonați.

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro

Nu mai zic nimic de faptul că îmi place cum pun problema cei de la Bazar Publishing (FrontNews, DailyBusiness, Feminis) că lumea o să creadă că nuşce învârteli am cu ei, lucru mai departe de realitate decât PC-ul de pragul electoral.

Dar nu ai cum să nu citeşti măcar, chiar dacă nu ai nici o treabă, articole de genul celui din care dau cu spicul mai jos şi pe care îl puteţi găsi în integralitatea lui aici.

Reteta succesului unui blog de afaceri este data in primul rand de calitatea informatiei si relevanta ei, considera cativa dintre cei implicati in acest fenomen in Romania, atat ca autori de jurnale online de business, cat si ca cititori sau doar observatori „de la distanta”. Ei sunt de parere ca, cel putin deocamdata, in Romania sunt foarte putine bloguri relevante ce trateaza teme business.”

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

0 thoughts on “Blogurile de business şi urmările lor”

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)