Citește acest decalog al campaniilor cu bloggeri. O resursă de aur despre influencer marketing!

homo digitalis. Excepţional!

“Aşadar, statutul creatorului, aşa cum îl cunoaştem astăzi, are şanse semnificative să se modifice dramatic. Atât timp cât nu intră în slujba marilor companii de media şi entertainment ca slujbaş plătit şi gata să creeze la comandă, va supravieţui în comunităţi mai mari sau mai mici. Într-o hărmălaie informaţională de nedescris, se va chinui să-şi facă auzită vocea. Unii vor avea un oarecare succes datorită promovării făcute de profesionişti în comunicare, dar va trebui să plătească pentru asta un preţ. O masă covârşitoare de semeni va fi marcată de atrofierea organului cu care a gustat până cum creaţiile artistice, îndreptându-se spre consumul unor forme noi de excitare a trăirilor.”

Restul la Victor Kapra.

Distribuie pe:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.