homo digitalis. Excepţional!

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.000 de abonați. Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise. Contact: cristi@kooperativa.ro

11.09.2008

“Aşadar, statutul creatorului, aşa cum îl cunoaştem astăzi, are şanse semnificative să se modifice dramatic. Atât timp cât nu intră în slujba marilor companii de media şi entertainment ca slujbaş plătit şi gata să creeze la comandă, va supravieţui în comunităţi mai mari sau mai mici. Într-o hărmălaie informaţională de nedescris, se va chinui să-şi facă auzită vocea. Unii vor avea un oarecare succes datorită promovării făcute de profesionişti în comunicare, dar va trebui să plătească pentru asta un preţ. O masă covârşitoare de semeni va fi marcată de atrofierea organului cu care a gustat până cum creaţiile artistice, îndreptându-se spre consumul unor forme noi de excitare a trăirilor.”

Restul la Victor Kapra.

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)