Cum ar trebui să arate un site de revistă (printată)?

Prin faza cu avem un produs pe print (ziar sau revistă) și hai să îi facem site au trecut cam toate publicațiile serioase de pe la noi. Unele mai trec în continuare, dacă îmi permiteți forțarea lingvistică și, firește, de bun simț. Altele au încetat, simplu spus, să mai fie serioase, așa că nu ne interesează.

De fiecare când se ajunge la acest moment în viața unei întreprinderi publicistice, dilema cea mai mare este următoarea: punem tot conținutul din print pe online sau nu? Cu nuanțe gen îl punem tot sau pe bucăți, îl punem tot odată sau pe rând, facem o secțiune specială de știri numai pentru site, de astea, v-ați prins voi.

Unele siteuri care au plecat de la printul-mamă, ca să zic așa, sunt exemple de succes (și o să vă las vouă bucuria de a le nominaliza în comentarii, ca să nu ziceți că sunt partizan al unuia sau altuia :D). Altele au dat chix sau sunt pe punctul de a chixui magistral. Iar altele au renunțat la varianta print ca să rămână exclusiv pe online, ceea ce nu e un hint pentru cât de minunat a fost condus businessul de bază…

Bun, în lumina celor spuse mai sus (sau nu, cum vreți :D) acum un caz practic. Ia dați un ochi pe revistaflacara.ro, site ce tocmai a fost relansat și spuneți-mi ce părere aveți. Nu de alta dar mi-s tare simpatici oamenii de acolo și chiar aș vrea să mă ajutați să îi ajut :)

Merci

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

7 thoughts on “Cum ar trebui să arate un site de revistă (printată)?”

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

4900 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)