3,9 milioane de utilizatori de Internet

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.000 de abonați. Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise. Contact: cristi@kooperativa.ro

02.07.2008

Site-urile romanesti ce se adreseaza femeilor au intre 30 si 40% public masculin; site-urile de divertisment sunt deopotriva cautate de tineri intre 14-24 de ani si de adulti; site-urile dedicate elevilor si studentilor sunt accesate si de oameni de 35-54 de ani; iar paginile online ale principalelor ziare din Romania atrag un numar mare de tineri, desi afinitatea cea mai mare se regaseste in randul utilizatorilor de peste 44 de ani. Acestea sunt cateva dintre potentialele surprize pe care le rezerva rezultatele primului Studiu de Audienta si Trafic Internet (SATI), lansat marti de BRAT, rezultate ce includ si profilurile socio-demografice ale site-urilor masurate.

Mai multe pe HotNews.

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)