Paralelă între turism, cărţi şi tampoane

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D

Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.000 de abonați.

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro

11.02.2008

Paralela 45 este un brand consolidat pe piaţă. În special datorită agenţiei de turism cu respectivul nume. Bun, acumă că au şi editură care se numeşte la fel, hai să zici că, pe undeva, înţelegi acest lucru. Dar în momentul când vezi pe nişte tampoane de alea pe care le folosesc mamele care alăptează să-şi tamponeze mamelonul după ce au terminat alăptatul (nu am altfel cum să zic) că scrie „distribuitor autorizat Paralela 45” ridici sprânceana a  întrebare. Pentru că trebuie să recunoaşteţi un asemenea amalgam sub acelaşi brand e cam halucinant…

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

0 thoughts on “Paralelă între turism, cărţi şi tampoane”

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)