Hai să afli cum te poate ajuta social media în procesul de recrutare. Și să înțelegi cât de important este brandul „șefului” pentru un potențial angajat :)

Paralelă între turism, cărţi şi tampoane

11.02.2008

Paralela 45 este un brand consolidat pe piaţă. În special datorită agenţiei de turism cu respectivul nume. Bun, acumă că au şi editură care se numeşte la fel, hai să zici că, pe undeva, înţelegi acest lucru. Dar în momentul când vezi pe nişte tampoane de alea pe care le folosesc mamele care alăptează să-şi tamponeze mamelonul după ce au terminat alăptatul (nu am altfel cum să zic) că scrie “distribuitor autorizat Paralela 45” ridici sprânceana a  întrebare. Pentru că trebuie să recunoaşteţi un asemenea amalgam sub acelaşi brand e cam halucinant…

0 comentarii la “Paralelă între turism, cărţi şi tampoane

  1. artistu Reply

    Daca banu iese omu a zis sa faca de toate. Sigur era frumos sa aibe totusi alta firma, Cu alt nume!
    ;)

  2. meplusmyself Reply

    O extensie de brand tamponata :)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.