Paralelă între turism, cărţi şi tampoane

11.02.2008

Paralela 45 este un brand consolidat pe piaţă. În special datorită agenţiei de turism cu respectivul nume. Bun, acumă că au şi editură care se numeşte la fel, hai să zici că, pe undeva, înţelegi acest lucru. Dar în momentul când vezi pe nişte tampoane de alea pe care le folosesc mamele care alăptează să-şi tamponeze mamelonul după ce au terminat alăptatul (nu am altfel cum să zic) că scrie „distribuitor autorizat Paralela 45” ridici sprânceana a  întrebare. Pentru că trebuie să recunoaşteţi un asemenea amalgam sub acelaşi brand e cam halucinant…

NOU: Îți recomand masterclassul meu de digital marketing în 22 lecții video.

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D

Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.300 de abonați.

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

0 thoughts on “Paralelă între turism, cărţi şi tampoane”

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5300 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)

5300 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)

Abonarea este aproape gata!

Mai trebuie doar să îți confirmi adresa de email.

Pentru a completa procesul de abonare te rog să accesezi link-ul din emailul de confirmare pe care l-ai primit.

A apărut o eroare.

Te rog să reîncerci mai târziu.

Dacă problema presistă, te rog să îmi scrii.