08.12.2016

Cam așa a fost la Școala Flanco. Adică bineeeeeeeeee! :D

Află cum poți să câștigi o Dacia Duster Laureate și alte zeci de premii.

A doua ediție a excelentei idei Școala Flanco a fost una de mare angajament. Nu că prima nu ar fi fost, desigur :)) Doar că la a doua diferența a făcut-o numărul mare de participanți. Pentru că am avut 40 de stimabile și stimabili, care și-au rupt din timpul lor și au venit să asculte un blogger bătrân și pe alocuri simpatic vorbind despre #BrandingPesteAșteptări. Motiv pentru care le mulțumesc la modul corespunzător :)

scoala flancoZic 40 de participanți pentru că aceasta a fost limita superioară, cum ar veni, ca să putem desfășura ”ostilitățile” cum se cuvine. Nu vă mai spun cât de greu mi-a fost să îi aleg pe cei 40 din cei aproape 100 de doritori. Căci, altfel spus, faptul că atât de multă lume a vrut să mă onoreze cu prezența a fost o presiune foarte mare pentru mine. Și fiecare răspuns negativ a fost însoțit de o tristețe din partea mea… Dar astea au fost regulile jocului și ne-am conformat!

Îmi place, o zic din nou, ideea celor de la Flanco de a organiza o astfel de ispravă chiar în magazin. De data aceasta a fost magazinul Flanco Băneasa (din Băneasa Shopping City), unul foarte mare și cu de toate, dacă îmi pemiteți forțarea de față :)) Este cu totul altfel să susții un curs într-un mediu ”viu”, unde cumpărătorii intră să se intereseze de produse și văd o gașcă de oameni, care sunt puși pe treabă. Foarte interesant sentimentul, parol. Dar și provocator, în același timp :)

La începutul cursului, am cerut fiecărui participant să scrie pe o bucată de hârtie un singur atribut (pe care îl consideră cel mai important) al brandului lor personal. Foarte interesant ce a ieșit… Așa, pe scurt, vă spun doar că m-a intrigat proporția perfectă (bară în bară au fost cele două categorii!) de oameni care au mare încredere în ei înșiși (unii chiar au forțat chestiunea, dar e mai bine așa decât invers!) și oameni care au un oareșce minus la capitolul self-confidence.

De ce am făcut asta? Pentru că, așa cum am spus și în cadrul cursului, construcția unui brand personal începe fix de aici: de la cum te vezi tu pe tine și de la câtă încredere ai în ceea ce vezi.

Sper că participanții au plecat cu niște lucruri de la cursul meu. Ei așa au zis, dar ce era să zică, desigur :)) Ideea este că eu le-am vorbit nu din cărți, ci din experiența mea proprie, de om care imediat face 10 de ani de când a început să meargă pe drumul social media, perioadă în care construcția brandului personal (și reușita, dacă îmi permiteți aroganța care mă caracterizează :D) a fost decisivă.

În ceea ce mă privește, concluzia principală cu care am plecat de la curs este aceasta: cea mai bună modalitate de a-ți verifica soliditatea brandului pe care l-ai construit este să te expui permanent și fără nici o ezitare în fața altor branduri. Și să înveți din asta. Și să aplici ce ai învățat. Și să mergi înainte de drumul tău. Un drum greu, în care strategia este fundamentală și în care mindsetul de business care îți spune că trebuie să obții beneficii din ce faci este adevărata ”benzină”!

Mulțumesc tuturor participanților la curs, mulțumesc tuturor celor care s-au înscris, dar care nu au reușit să ajungă la fața locului și mulțumesc Flanco pentru că m-a onorat cu postura de ”profesor”. De care sper că m-am achitat corespunzător :)

Vă mai spun că în perioada următoare o să vedeți acilea pe blog niște texte foarte interesante scrise de unii dintre participanții la curs, care au răspuns provocării mele de a aborda tema ”Cum o să arate laptopul viitorului?”, ca o integrare a partenerului AMD în ceea ce a însemnat reușita Școlii Flanco. Textele participa la un concurs, practic, premiul fiind chiar un laptop oferit de AMD. O să îmi fie, din nou, foarte greu să aleg. Dar asta este regula jocului, cineva trebuie să câștige :)

Despre autor: Cristian China-Birta

Blogger din 2007. Toamna :)) Antreprenor din 2009. Mândru membru al Kooperativa 2.0.

Degeaba au oamenii voce, dacă brandurile nu vor să o asculte

Haideți cu mine să alergăm măcar un kilometru pentru ”Academia de hemofilie”

13 comentarii

  1. vineri, 22 aprilie 2016, 13:09

    […] Textul de mai jos face parte din seria de texte scrise de participanții la cursul meu #BrandingPesteAsteptari din cadrul excelentei inițiative Școala Flanco. I-am provocat să răspundă la întrebarea […]

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  2. vineri, 22 aprilie 2016, 13:14

    […] Textul de mai jos face parte din seria de texte scrise de participanții la cursul meu #BrandingPesteAsteptari din cadrul excelentei inițiative Școala Flanco. I-am provocat să răspundă la întrebarea […]

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  3. sâmbătă, 23 aprilie 2016, 09:43

    […] Textul de mai jos face parte din seria de texte scrise de participanții la cursul meu#BrandingPesteAsteptari din cadrul excelentei inițiative Școala Flanco. I-am provocat să răspundă la întrebarea […]

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  4. sâmbătă, 23 aprilie 2016, 09:45

    […] Textul de mai jos face parte din seria de texte scrise de participanții la cursul meu#BrandingPesteAsteptari din cadrul excelentei inițiative Școala Flanco. I-am provocat să răspundă la întrebarea […]

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  5. sâmbătă, 23 aprilie 2016, 09:46

    […] Textul de mai jos face parte din seria de texte scrise de participanții la cursul meu#BrandingPesteAsteptari din cadrul excelentei inițiative Școala Flanco. I-am provocat să răspundă la întrebarea […]

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  6. duminică, 24 aprilie 2016, 04:15

    […] Textul de mai jos face parte din seria de texte scrise de participanții la cursul meu#BrandingPesteAsteptari din cadrul excelentei inițiative Școala Flanco. I-am provocat să răspundă la întrebarea […]

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  7. duminică, 24 aprilie 2016, 04:15

    […] Textul de mai jos face parte din seria de texte scrise de participanții la cursul meu#BrandingPesteAsteptari din cadrul excelentei inițiative Școala Flanco. I-am provocat să răspundă la întrebarea […]

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  8. luni, 25 aprilie 2016, 09:47

    […] Textul de mai jos face parte din seria de texte scrise de participanții la cursul meu#BrandingPesteAsteptari din cadrul excelentei inițiative Școala Flanco. I-am provocat să răspundă la întrebarea […]

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  9. luni, 25 aprilie 2016, 09:50

    […] Textul de mai jos face parte din seria de texte scrise de participanții la cursul meu#BrandingPesteAsteptari din cadrul excelentei inițiative Școala Flanco. I-am provocat să răspundă la întrebarea […]

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  10. luni, 25 aprilie 2016, 10:12

    […] Textul de mai jos face parte din seria de texte scrise de participanții la cursul meu#BrandingPesteAsteptari din cadrul excelentei inițiative Școala Flanco. I-am provocat să răspundă la întrebarea […]

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  11. marți, 26 aprilie 2016, 10:46

    […] mai atenți dintre voi își aduc aminte că la cursul meu #BrandingPesteAșteptări de la Școala Flanco, am adresat o provocare participanților, adică să îmi scrie un text despre […]

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  12. joi, 28 aprilie 2016, 18:18

    Respect profu’! Ca de obicei, am avut ce invata. Si de data asta jur ca si aplic.

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  13. luni, 6 iunie 2016, 12:45

    […] să se întâmple o ”școală” chiar în interiorul unui magazin Flanco, să nu vi se pară. Am experimentat această chestiune în București și a fost foarte interesant, o să vedeți și voi de ce zic […]

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *