Pentru branduri lipsite de curaj, vă recomand un studiu de caz: #ScoalaFlanco

Vorbim în dese rânduri pe la conferințe, workshopuri și, după caz, pe la bere despre branduri care nu au curaj. O zic așa, generic. Trag nădejde că înțelegeți voi despre ce este vorba. Și, de regulă, concluzia este că brandurile nu au curaj pentru că le lipsește un fel de dovadă clară apiorică a faptului că vor avea rezultate. Ceea ce, desigur, din punct de vedere logic, raționamentul suferă oareșce fractură. Pentru că, firește, nu au cum să știi dacă ceva a ieșit până nu faci acel ceva.

Sigur că faci o analiză înainte, te mai uiți la niște lucruri asemănătoare care s-au făcut, încerci să înțelegi ce a mers bine și ce ar putea merge și mai bine și, după ce ai pus toate acestea cap la cap, tragi, ca șef de brand (ca să zic așa) concluzia că mergi înainte sau nu. Și speri să iasă cum ai vrut.

Asta de mai sus se întâmplă când mergi pe niște cărări bătătorite. Ceea ce, normal, nu presupune nuș cât curaj, ci doar curajul de a lua o decizie (greu și asta, de multe ori…). Dar ce te faci când nu mergi pe cărări bătătorite, ci începi o cărare nouă? Ei bine, dragilor, asta mi se pare mie curaj cu adevărat.

#ScoalaFlanco este o astfel de cărare. Care a început cu o idee din partea simpaticelor de la Premium PR. Ideea care mi-a plăcut foarte tare, dar pe care nu credeam că o să o aprobe clientul. Pentru că, simplu spus, era nevoie de curaj să te apuci să faci niște cursuri offline, chiar în interiorul unui magazin Flanco (excelentă ideea asta, excelentă!). Dar uite că Flanco a avut acest curaj și cărarea a început să se deschidă.

Vorbesc despre cărare pentru că au avut loc deja 3 ediții de #ScoalaFlanco. Prima – de test, dacă vreți – am făcut-o powered by Kooperativa 2.0. Iar rezultatele sale au dus la o a doua ediție. Mai mult, recent am fost în #TurneulScoalaFlanco, adică am ajuns în Craiova, Timișoara, Cluj-Napoca și Iași. Și povestea pare că nu se va opri aici. Cărarea merge înainte, deschizând și mai mult drumul :)

În filmul de mai jos aveți rezultatele acestei inițiative. Din care sunt foarte mândru că am făcut parte. Un gest de curaj din partea unui brand, curaj pe care îl salut cu mare entuziasm!

Un comentariu la “Pentru branduri lipsite de curaj, vă recomand un studiu de caz: #ScoalaFlanco

  1. JavaScript Răspunde

    Par oameni foarte bine pregatiti.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *