Cam așa a fost la Școala Flanco. Adică bineeeeeeeeee! :D

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro.

A doua ediție a excelentei idei Școala Flanco a fost una de mare angajament. Nu că prima nu ar fi fost, desigur :)) Doar că la a doua diferența a făcut-o numărul mare de participanți. Pentru că am avut 40 de stimabile și stimabili, care și-au rupt din timpul lor și au venit să asculte un blogger bătrân și pe alocuri simpatic vorbind despre #BrandingPesteAșteptări. Motiv pentru care le mulțumesc la modul corespunzător :)

scoala flancoZic 40 de participanți pentru că aceasta a fost limita superioară, cum ar veni, ca să putem desfășura ”ostilitățile” cum se cuvine. Nu vă mai spun cât de greu mi-a fost să îi aleg pe cei 40 din cei aproape 100 de doritori. Căci, altfel spus, faptul că atât de multă lume a vrut să mă onoreze cu prezența a fost o presiune foarte mare pentru mine. Și fiecare răspuns negativ a fost însoțit de o tristețe din partea mea… Dar astea au fost regulile jocului și ne-am conformat!

Îmi place, o zic din nou, ideea celor de la Flanco de a organiza o astfel de ispravă chiar în magazin. De data aceasta a fost magazinul Flanco Băneasa (din Băneasa Shopping City), unul foarte mare și cu de toate, dacă îmi pemiteți forțarea de față :)) Este cu totul altfel să susții un curs într-un mediu ”viu”, unde cumpărătorii intră să se intereseze de produse și văd o gașcă de oameni, care sunt puși pe treabă. Foarte interesant sentimentul, parol. Dar și provocator, în același timp :)

La începutul cursului, am cerut fiecărui participant să scrie pe o bucată de hârtie un singur atribut (pe care îl consideră cel mai important) al brandului lor personal. Foarte interesant ce a ieșit… Așa, pe scurt, vă spun doar că m-a intrigat proporția perfectă (bară în bară au fost cele două categorii!) de oameni care au mare încredere în ei înșiși (unii chiar au forțat chestiunea, dar e mai bine așa decât invers!) și oameni care au un oareșce minus la capitolul self-confidence.

De ce am făcut asta? Pentru că, așa cum am spus și în cadrul cursului, construcția unui brand personal începe fix de aici: de la cum te vezi tu pe tine și de la câtă încredere ai în ceea ce vezi.

Sper că participanții au plecat cu niște lucruri de la cursul meu. Ei așa au zis, dar ce era să zică, desigur :)) Ideea este că eu le-am vorbit nu din cărți, ci din experiența mea proprie, de om care imediat face 10 de ani de când a început să meargă pe drumul social media, perioadă în care construcția brandului personal (și reușita, dacă îmi permiteți aroganța care mă caracterizează :D) a fost decisivă.

În ceea ce mă privește, concluzia principală cu care am plecat de la curs este aceasta: cea mai bună modalitate de a-ți verifica soliditatea brandului pe care l-ai construit este să te expui permanent și fără nici o ezitare în fața altor branduri. Și să înveți din asta. Și să aplici ce ai învățat. Și să mergi înainte de drumul tău. Un drum greu, în care strategia este fundamentală și în care mindsetul de business care îți spune că trebuie să obții beneficii din ce faci este adevărata ”benzină”!

Mulțumesc tuturor participanților la curs, mulțumesc tuturor celor care s-au înscris, dar care nu au reușit să ajungă la fața locului și mulțumesc Flanco pentru că m-a onorat cu postura de ”profesor”. De care sper că m-am achitat corespunzător :)

Vă mai spun că în perioada următoare o să vedeți acilea pe blog niște texte foarte interesante scrise de unii dintre participanții la curs, care au răspuns provocării mele de a aborda tema ”Cum o să arate laptopul viitorului?”, ca o integrare a partenerului AMD în ceea ce a însemnat reușita Școlii Flanco. Textele participa la un concurs, practic, premiul fiind chiar un laptop oferit de AMD. O să îmi fie, din nou, foarte greu să aleg. Dar asta este regula jocului, cineva trebuie să câștige :)

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

13 thoughts on “Cam așa a fost la Școala Flanco. Adică bineeeeeeeeee! :D”

  1. Pingback: 15 aprilie 2021 - AMD a fost declarat cel mai performant procesor - Cristian China Birta

  2. Pingback: Se făcea că fusesem la un curs interesant. Branding peste așteptări se numea... - Cristian China Birta

  3. Pingback: Conform Legii lui Moore, puterea calculatoarelor se dubleaza la fiecare 18 luni - Cristian China Birta

  4. Pingback: In anul 2031, la Revolutia Virtuala AMD s-a inregistrat o participare record - Cristian China Birta

  5. Pingback: Îmi savurez cafeaua în timp ce-mi deschid notebook-ul - Cristian China Birta

  6. Pingback: Laptopul viitorului NU va fi laptop - Cristian China Birta

  7. Pingback: Intrare in Log - 17.4.2031 - Cristian China Birta

  8. Pingback: Omul nu mai vrea hardware. Omul vrea să simtă mașinăria mai aproape de el - Cristian China Birta

  9. Pingback: Așadar, e tovarășul perfect, mai ales de când nu mai există Facebook... - Cristian China Birta

  10. Pingback: Suntem in 2050 si eu sunt za best of za best! - Cristian China Birta

  11. Pingback: Pe cine am ales câștigător al laptopului de la Școala Flanco - Cristian China Birta

  12. Pingback: Venim cu Turneul Școala Flanco în Craiova, Timișoara, Cluj-Napoca și Iași! - Cristian China Birta

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

4900 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)