06.12.2016

Campania „O viața mai bună pentru refugiați” a ajus la final. Iată cu ce rezultate :)

Află cum poți să câștigi o Dacia Duster Laureate și alte zeci de premii.

V-am mai spus aici despre campania „O viață mai bună pentru refugiați”, marca IKEA, pentru ca Înaltul Comisariat al Națiunilor Unite pentru Refugiați să le poată oferi lumină și surse de energie regenerabilă familiilor de refugiați care locuiesc în tabere din Asia, Africa și Orientul Mijlociu.

Ei bine, campania s-a încheiat. Iată cu ce rezultate:

Clienții Magazinului IKEA din București au cumpărat 61.254 de LEDURI între 29 noiembrie – 19 decembrie 2015, sprijinind astfel campania „O viață mai bună pentru refugiați”. La nivel global, magazinul IKEA din zona comercială Băneasa s-a clasat pe locul 16 în funcție de numărul de leduri vândute. Astfel, 61.254 de euro din donația totală a IKEA Foundation către UNHCR sunt contribuția companiei IKEA România la îmbunătățirea condițiilor de viață ale refugiaților din toată lumea.

UNHCR caută soluții adaptate la condițiile locale, precum ferma susținută de lumină solară din tabăra de refugiați Azraq din Iordania. Construită cu finanțare obținută în urma campaniei „O viață mai bună pentru refugiați”, ferma va acoperi nevoia de energie a 60.000 de refugiați. De asemenea, va reduce emisiile de dioxid de carbon, care ar fi fost generate de folosirea de combustibil fosil, cu 3.500 de tone pe an.

Despre autor: Bianca Ceică

Povestaș cu dor de ducă. Mică maestră de mari isprăvi 2.0 pe biancaceica.ro și pe cristianchinabirta.ro. :)

Tekoneko revine cu „Build ur Toy” în Mall Băneasa

Brandient angajează Account Director și Senior Brand Strategist

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *