Cele 49.453 de jucării de pluș sau cele 49.453 de gânduri de bine

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro.

În decembrie anul trecut, cei de la IKEA mi-au trimis o carte: „Prinţul Broscoi”. Ca parte a Campaniei Jucăriilor de Pluş, una din cele mai frumoase iniţiative de brand ever. I-am arătat-o Patriciei (3 ani) şi de atunci în fiecare seara, timp de aproape 3 săptămâni, a cerut această carte pentru povestea de culcare :)

M-am gândit că, sigur, e frumoasă povestea, dar ce bine s-a potrivit alegerea ei cu tot sentimentul aceste campanii… Care a avut rezultate extraordinare: 49.453 de jucării de pluș, din care 1.862 de cărți de povești, au fost cumpărate de clienții magazinului IKEA din București în perioada 9 noiembrie 2014 – 3 ianuarie 2015.

Respect!

campania jucarii de plus ikea 1campania jucarii de plus ikea 2

Padurea Fermecata_IKEA (Small)

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

2 thoughts on “Cele 49.453 de jucării de pluș sau cele 49.453 de gânduri de bine”

  1. Pingback: Ce-o fi acum în sufletul prichindelului de Albert... :) - Cristian China Birta

  2. Frumoasa initiativa. Ar trebuie facute mai des astfel de campanii si nu neaparat ce firme ci si de noi. Daca fiecare am dona cate o jucarie de plus, am putea face fericiti multi copii nevoiasi .

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

4900 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)