Dacă vrei să știi cât costă o prezență decentă a unui brand în social media, hai la cursul nostru. Dar vezi că early-birdul zboară repede, să știi :D

Cele 49.453 de jucării de pluș sau cele 49.453 de gânduri de bine

În decembrie anul trecut, cei de la IKEA mi-au trimis o carte: “Prinţul Broscoi”. Ca parte a Campaniei Jucăriilor de Pluş, una din cele mai frumoase iniţiative de brand ever. I-am arătat-o Patriciei (3 ani) şi de atunci în fiecare seara, timp de aproape 3 săptămâni, a cerut această carte pentru povestea de culcare :)

M-am gândit că, sigur, e frumoasă povestea, dar ce bine s-a potrivit alegerea ei cu tot sentimentul aceste campanii… Care a avut rezultate extraordinare: 49.453 de jucării de pluș, din care 1.862 de cărți de povești, au fost cumpărate de clienții magazinului IKEA din București în perioada 9 noiembrie 2014 – 3 ianuarie 2015.

Respect!

campania jucarii de plus ikea 1campania jucarii de plus ikea 2

Padurea Fermecata_IKEA (Small)

2 comentarii la “Cele 49.453 de jucării de pluș sau cele 49.453 de gânduri de bine

  1. Roxana Reply

    Frumoasa initiativa. Ar trebuie facute mai des astfel de campanii si nu neaparat ce firme ci si de noi. Daca fiecare am dona cate o jucarie de plus, am putea face fericiti multi copii nevoiasi .

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.