05.12.2016

Cele 49.453 de jucării de pluș sau cele 49.453 de gânduri de bine

Află cum poți să câștigi o Dacia Duster Laureate și alte zeci de premii.

În decembrie anul trecut, cei de la IKEA mi-au trimis o carte: „Prinţul Broscoi”. Ca parte a Campaniei Jucăriilor de Pluş, una din cele mai frumoase iniţiative de brand ever. I-am arătat-o Patriciei (3 ani) şi de atunci în fiecare seara, timp de aproape 3 săptămâni, a cerut această carte pentru povestea de culcare :)

M-am gândit că, sigur, e frumoasă povestea, dar ce bine s-a potrivit alegerea ei cu tot sentimentul aceste campanii… Care a avut rezultate extraordinare: 49.453 de jucării de pluș, din care 1.862 de cărți de povești, au fost cumpărate de clienții magazinului IKEA din București în perioada 9 noiembrie 2014 – 3 ianuarie 2015.

Respect!

campania jucarii de plus ikea 1campania jucarii de plus ikea 2

Padurea Fermecata_IKEA (Small)

Despre autor: Cristian China-Birta

Blogger din 2007. Toamna :)) Antreprenor din 2009. Mândru membru al Kooperativa 2.0.

Se caută elevi de liceu pentru a deveni “Eroii Viitorului”

Iaurtul este parte din alimentația omenirii de peste 12.000 de ani

2 comentarii

  1. marți, 3 februarie 2015, 15:51

    […] (o spun din nou!), IKEA, pentru minunata campanie! Şi să vă ţină năravul ăsta încă vreo 78785 ani de acum înainte! […]

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde
  2. duminică, 3 mai 2015, 12:29

    Frumoasa initiativa. Ar trebuie facute mai des astfel de campanii si nu neaparat ce firme ci si de noi. Daca fiecare am dona cate o jucarie de plus, am putea face fericiti multi copii nevoiasi .

    Thumb up 0 Thumb down 0

    Răspunde

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *