E drept că nu înțeleg de ce nu am luat această decizie mai repede. Sigur că îmi pot găsi explicații, dar tot nu ma pot abține să nu îmi pară rău că nu m-am gândit mai repede la așa ceva. Pe de altă parte, cred că fiecare lucru care ți se întâmplă are rostul lui, iar rostul lui presupune să se întâmple exact când trebe să se întâmple și să fii în preajma oamenilor potriviți :)
Să vă spun care este decizia pe care am luat-o: să nu mai scriu niciodată pe blogul meu ceva negativ despre cineva (brand sau persoană) până nu întreb ce părere are. Nu pentru că mă dau principiile jurnalistice afară din casa 2.0. Ci pentru că, dincolo de ce se vede că facem noi în online și dincolo de ce înțelege lumea că facem noi în online, se află oameni. Ca tine, ca mine, ca noi. Cu sentimentele lor, cu trăirile lor, cu familiile lor, cu viața lor. Iar eu vreau ca omului, nu avatarului, nu brandului, sa îi ofer posibilitatea de a-mi spune punctul său de vedere. Precizez clar că fac asta pentru mine, ca să mă simt eu ok că am respectat dreptul celuilalt la a zice ce are de zis. Mi-e greu să cred că ar putea schimba ceva din ceea ce am decis să scriu despre ea sau el. Dar contează, cred eu, că există și părerea sa.
Zicem de contextul și de oamenii din jurul tău când iei o astfel de decizie. În cazul de față vorbesc despre Biz Amsterdam, sau, cu titulatura oficială, High Impact Friends. O excelentă inițiativă a Martei Ușurelu și a minunatei echipe de la Revista Biz. Care adună bloggeri, companii și agenții la o discuție liberă, departe de frământările ”geopolitice” de la noi de acasă. În cursul celor 3 zile în care am stat împreună, mi-am dat seama că cei pe Ioana nu o cheamă Ioana Staropramen, ci Ioana Bondrilă, că pe Gabriela o cheamă Neacșu, nu Gabriela Ecorom, că eu vorbesc și râd cu Nicoleta Vișan, nu cu Nicoleta KLM, că Robert este salvat ca Bancpost în agenda unor telefoane :)), dar că pe el în cheamă Zănescu și că Ana Maria o fi ea de la Pepsi, dar o cheamă Maciuca :)) Și că Sorana Savu este o profesionistă din toate punctele de vedere și că ea, ca om, înseamnă mult mai mult decât face în activitatea sa de PR.
De aceea am decis să ascult de acum înainte omul, nu avatarul, nu brandul, nu funcția, nu gradul. Ci omul. Și să ascult ce are de zis indiferent cât de supărat/nervos/iritat sunt.
Vă recomand să citiți și ce au scris (sau o să scrie cât de repede :D) Sorana, Manafu, Șuțu, Alex, Adrian, Bobby, Sebastian, Piticu, Costin și Victor despre BizAmsterdam. Și să înțelegeți ce este de înțeles :) Iar dacă vreți să mă invidiați din nou pentru că am ajuns la Keukenhof, vă invit aici :D Și dacă vreți și voi să ajungeți, vă invit aici :))
PS. Dragi colegi, aceasta este Proclamația mea personală după BizAmsterdam :)
8 thoughts on “Proclamația mea personală după BizAmsterdam”
Mult succes in indeplinirea proclamatiei. La Keukenhof am fost si ma duc si anul asta, dar cu trenul ca momentan sunt pe aproape. Sper sa mai prind ceva lalele prin mai.
Proclamatia! :-))))))))))
@Costin
Pai tot am semnat una, mah, dar numai io, voi nu =))
Fair enough !
Şi de luat aminte, de fapt am putea-o trece regulă de aur pentru ăi mai mici ce aspiră să devină mari: Ascultaţi de omul din spatele brandului, funcţiei, gradului, etc.
Foarte frumos și de bun simț. Accepți și semnături externe pe Proclamația ta? :p
@Bogdan Pater
Acceptam si chiar incurajam :D
Pingback: High Impact Friends, un eveniment extraordinar » visurat.ro blog
Pingback: Propovăduiesc cuvântul blogosferelor locale peste tot | Chinezu