Înscrie-te la seminarul gratuit despre influenceri, din cadrul GoMag Virtual Summit.

Unul din criteriile la care ar trebui să te uiți când vrei să te angajezi. Exemplu concret: angajări la Kellogg’s

Dacă mă uit în trecut la toate joburile pe care le-am făcut, unul din regretele pe care le încerc acum, la cei 42 de ani bătuți pe muchie, este că nu am lucrat într-o companie privată mare. Multinațională. Corporație. Spuneți-i cum vreți. Ați înțeles, trag nădejde, ce vreau să zic.

În rest, am făcut de toate. Jurnalist, funcționar public, portar la o fabrică, am făcut sucuri manual, am fost la coasă, ba chiar am fost 1 lună cioban la oi (mă rog, ajutor de cioban). Iar în ultimii 12 ani consultant, blogger, antreprenor. Dar o piesă într-un angrenaj mare și complicat nu am apucat să fiu. Și o zic cu regret.

De ce regret? Pentru că acum, când activitatea mea antreprenorială a crescut considerabil și a adus cu sine anumite presiuni de management, financiare și organizaționale, îmi dau seama că taaaaaaare bine mi-ar fi prins să am niște stagii sau un job într-o compania mare și puternică.

Într-o companie cu o cultură organizațională care să mă ajute 1. să înțeleg cum funcționează un asemenea extrem de complicat mecanism 2. să înțeleg mai multe despre mine, căci cum altfel poți să te dezvolți dacă nu ești provocat permanent să devii mai bun și să lucrezi din ce în ce mai bine cu și alături de ceilalți?

Regretul meu are și o parte bună: de fiecare dată îi îndemn pe toți cei care vor să acumuleze experiență să accepte provocarea de munci măcar doi ani într-o companie privată mare. Unii bagă la cap. Și, când vine momentul potrivit, intră într-un astfel de sistem. Și, peste ani, vin și îmi spun: ”ai avut dreptate, m-a ajutat enorm!”. Ceea ce mă bucură teribil.

Cred că unul din criteriile după care oricine ar trebui să aleagă compania în care să muncească este ceea ce se numește (nici nu știu dacă există un alt termen…) cultură organizațională. Sigur că e greu să înțelegi acest termen, așa că dau un hint: să caute programele pentru angajați ale companiei. Și, dacă ceva le face cu ochiul, să meargă pe senzația de gut feeling, pentru că inclusiv din astfel de decizii emoționale înveți mult.

Spre exemplu, un astfel de program care mie mi se pare foarte tare și care spune teribil de mult despre cultura organizațională este The New Tigers Programme de la Kellogg’s. Care înseamnă rotația angajatorilor la început de drum. Practic, primești oportunitatea de a călători în Mexic și Nordul Americii pentru a învăța de la experți internaționali. După care te întorci în compania din țara ta cu experiență valoroasă. Acesta este genul de program pentru angajați după care ar trebui să vă uitați și în funcție de care să decideți.

În acest moment, există joburi la Kellogg’s. Vă recomand să intrați să vedeți despre ce joburi este vorba, s-ar putea ca unele să vi se potrivească și ar fi păcat să le ratați.

Încă un motiv pentru a alege această companie: angajații Kellogg’s sunt definiți de valori comune (K-Values). Fiecare angajat se ghidează după ele, ceea ce unește echipa în dorința de a atinge obiectivele și de a contribui la succesul afacerii.

Câteva dintre valorile companiei sunt: Integritate și Respect, Responsabilitate, Pasiune, Succes. Pentru a crea o echipă unită, compania a creat K-Buddy Programme, o inițiativă ce le oferă noilor angajați Kellogg’s posibilitatea de a cunoaște oamenii din echipă, de a învăța de la ei, de a se distra împreună… și de a mânca cereale, bineînțeles!

Companie lider pe piața mondială a cerealelor și a produselor alimentare gata de consum, Kellogg’s activează în peste 180 de țări din 6 continente și cu peste 30 000 de angajați. William Keith Kellogg a creat cerealele pentru micul dejun și apoi a dezvoltat o întreagă industrie.

Kellogg a devenit foarte repede un brand de renume, o companie multinațională, cu sediul principal în America. Companie cunoscută la nivel mondial ca producător de cereale pentru mic-dejun, Kellogg’s are un portofoliu de peste 1 600 de produse alimentare.

Compania deține unele dintre cele mai cunoscute branduri din lume. De la snacks-uri și produse alimentare pentru micul dejun, câteva dintre brandurile companiei sunt: Corn Flakes, Special K, Frosties, Pringles, Cheez-It, Pop Tarts, Froot Loops și multe altele.

Kellogg’s este prezentă pe piața din România din 2014. Centrul din București are rolul de Global Business Service pentru diviziile din Europa ale Kellogg’s din peste 20 de țări, iar principalele arii de activitate sunt: Finanțe, Supply Chain și HR.

Gasiti aici detalii cu privire la planurile de recrutare ale companiei și oportunitățiile la care puteti aplica.

Distribuie pe:

4 comentarii la “Unul din criteriile la care ar trebui să te uiți când vrei să te angajezi. Exemplu concret: angajări la Kellogg’s

  1. zah lucretia Răspunde

    Mi-ar placea sa stiu mai multe si chiar locurile de munca disponibile. Va multumesc.

    • Cristian China-Birta Răspunde

      Aveți pe pagina respectivă toate informațiile necesare despre ce presupune fiecare job în parte. Sau îmi scapă mie ceva?

  2. Alexandru Spulber Răspunde

    Pare destul de interesant si provocator, cu alte cuvinte va fi depus un CV in plus :)

  3. costi Răspunde

    ai pierdut o experienta unica – o corporatie te invata sa te autodepasesti sa intelegi daca vrei anumite lucruri. cum zicea jobs – zidurile sunt acolo ca sa ti arate daca ti doresti cu adevarat acel lucru. eu vreau sa devin antreprenor si sigur o sa mi prinda bine cei 13 ani de corporatii….bafta

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.