Zitec, unul dintre principalii producători locali de aplicații online, organizează în parteneriat cu Google, evenimentul “Online 24/7” pe 4 aprilie, în București. Dedicat antreprenorilor și persoanelor aflate în poziții de conducere, evenimentul are ca scop promovarea instrumentelor de promovare online ce pot avea un impact pozitiv în business, pe termen lung.
Decizia de a organiza acest eveniment vine în contextul în care, potrivit Zitec, principalele provocări ale mediului de afaceri local sunt reprezentate de găsirea soluțiilor pentru optimizarea modului de lucru și reducerea de costuri, cât și de creștere a productivității afacerii prin utilizarea de noi tehnologii și instrumente IT. În plus, o altă provocare este creșterea vânzărilor și business-ului în mediul online, prin folosirea instrumentelor adecvate, adaptate permanent pe nevoile clienților.
“Trăim într-o eră a vitezei, în care dorința de a crește rapid o afacere angrenează, de asemenea, și investiții foarte mari. Acesta este motivul pentru care se întâmplă, uneori, ca bugetele mari să fie si cele care determină succesul unei companii. Noi suntem însă de părere că ideile, dar mai ales execuția, contează foarte mult și că vizibilitatea în online nu este determinată numai de sumele investite”, a declarat Sorin Ștefan, Chief Commercial Officer & Partner Zitec.
De asemenea, acesta a subliniat că evenimentul realizat în parteneriat cu Google are ca scop prezentarea soluțiilor de marketing digital ce pot avea un impact real în business. Astfel, în cadrul unor sesiuni de prezentări și workshopuri, susținute de specialiști în marketing online ai celor două companii, vor fi prezentate principalele trenduri în online, cum poate deveni profitabil un magazin online și care este mixul de marketing ideal pentru un business. În plus, în cadrul evenimentului vor fi prezentate și studii de caz.
“La baza deciziei de a realiza acest eveniment stă și faptul că piața locală de servicii digitale este în continuă dezvoltare. În acest sens, Zitec își propune să valorifice avantajul competitiv oferit de colaborarea continuă dintre specialiștii companiei. Faptul că departamentul nostru de marketing online lucrează îndeaproape cu colegi specializați în design și UX, dezvoltare software și asigurarea calității, sau administratori de rețea din cadrul celorlalte departamente ne ajută să livrăm soluții finale de o complexitate mai mare, într-un mod mult mai eficient pentru client”, a declarat Alexandru Lăpușan, CEO&Partner Zitec.