Mișto ediția specială de bere Ground Zero pentru Zitec :)

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.000 de abonați. Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise. Contact: cristi@kooperativa.ro

Vă spun din start că încă nu am băut berea asta. Ca să nu avem discuții :)) Dar, cum știu toate berile făcute de cei de la Ground Zero (of course că le știu, cum altfel?!), evidamont că și asta făcută special pentru simpaticii de la Zitec (chiar sunt niște simpatici, să știți) o să fie la modul corespunzător.

Eu altceva vreau să vă zic. Să vă sugerez, dacă vreți. Că tot e perioada toptanului (ca să nu îi zic mai rău) de cadouri pe care brandurile le trimit în stânga și în dreapta. Sugestia mea este să analizați și acest gen de cadou. Adică să vorbiți cu un producător de bere (de regulă cei mici, pentru că așa îi și ajutați, zic) să vă facă o ediție specială, limitată și, pe cale de consecință, de colecție. Ați lovi brici în coraconul celor mai mulți.

Nu că un cozonac, un calendar și o agenda nu sunt bineprimite, desigur :)) Dar imaginați-vă cum ar fi primita o bere ediție specială cu brandul vostru pe ea. Cam cum am primit eu berea asta de la Zitec. Pe care, mai pe seară, o să o beau gândindu-mă la simpaticii de acolo :D

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

4 thoughts on “Mișto ediția specială de bere Ground Zero pentru Zitec :)”

  1. Pingback: Zitec - un brand ca o spumă pe o bere rece într-o zi toridă de vară :D - Cristian China Birta

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)