Îmi place vestea asta. Despre eMAG, care a decis să susțină emisiunea „Cartea de la ora 5” a criticului literar Dan C. Mihăilescu. Unii dintre voi știți că vestea încetării emisiunii stimabilului a stârnit multe furori și proteste în online. Cei de la eMAG au capitalizat pe treaba asta și uite că se ivește o împletire corespunzătoare între ce vrea publicul și ce vrea brandul să ”vândă”, cum ar veni :D Salut această împrietenire și îi doresc viață lungă!
După o prezență îndelungată în televiziune, Dan C. Mihăilescu acceptă o nouă provocare și se îndreaptă spre online, cu sprijinul eMAG. Astfel, începând cu 1 februarie, criticul literar va prezenta emisiunea „Cartea de la ora 5”, difuzată începând cu ora 17:00, de luni până vineri.
Proiectul își propune să continue demersul început de criticul literar în urmă cu mai bine de 15 ani printr-o transformare a emisiunii și adaptare a ei la mediul online. Prin noile canale de distribuție, emisiunea va deveni mult mai accesibilă segmentului de public tânăr.
În cadrul emisiunii, Dan C. Mihăilescu va prezenta titluri valoroase apărute în România.
„Cartea de la ora 5 vizează acea familiaritate deopotrivă tandră și picantă, mustos ludică, dar și intens responsabilă, ce caracterizează tradiționala oră a ceaiului britanic. Dacă până acum am preferat maniera catedrei, ori a vitrinei, adevărata miză o văd acum pe interacțiunea cu cititorii. Văzând, citind și făcând”, spune Dan C. Mihăilescu.
„Ne dorim ca emisiunea să intre în rutina utilizatorului de internet, astfel încât momentul zilnic de cultură să devină la fel de firesc ca orice altă activitate”, declară Iulian Stanciu, CEO eMAG.
Pe toate cele trei platforme (site, Facebook și YouTube) vor fi publicate zilnic materiale video de 5 minute, în cadrul cărora Dan C. Mihăilescu va prezenta cititorilor câte o carte, iar în unele zile va avea un invitat special.
Pasionații de lectură vor putea alege în fiecare săptămână o carte pe care să o pună în discuție, vor posta recenzii proprii și vor discuta liber despre recomandări sau preferințe de lectură.
Pentru o mai mare interacțiune cu cititorii, proiectul online va avea și o componentă offline: întâlniri periodice în cadrul cărora vor dezbate preferințe de lectură sau noutăți editoriale.
Proiectul continuă demersul eMAG de a investi în educație și în promovarea valorilor autentice. Printre proiectele Fundației eMAG se regăsesc „Hai la Olimpiadă!”, prin care sunt promovați elevii care obțin rezultate la olimpiadele școlare, „Nouă ne pasă”, program care susține elevii defavorizați și „140 de bătăi pe minut”, proiect care promovează practicarea sportului și avantajele unui ritm de viață echilibrat.