Nou: Studiu bazat pe răspunsurile primite din partea a 153 de top influenceri. Cere gratuit rezultatele studiului aici.

eMAG si Gravity R&D au împlinit un an de colaborare

Gravity R&D, unul dintre liderii internaționali de top în furnizarea de soluții de personalizare a experienței utilizatorilor în relația cu magazinele online a finalizat primul an de colaborare cu eMAG cu rezultate şi efecte specifice unei evoluţii pozitive aşa cum este creşterea ratei de conversie cu până la 30% şi venituri suplimentare de 9 euro/1000 de recomandări.

Gravity este în prezent o extensie a echipei eMAG de dezvoltare in-house. În plus, este singurul furnizor din România care oferă un pachet complet de servicii clienților săi, de la box-uri de recomandări on-site, cu produse relevante pentru fiecare user, retargetare personalizată (conversia și retenția userilor cu ajutorul bannerelor publicitare), și până la personalizarea newsletterelor și îmbunătățirea funcțiilor de search.

eMAG a continuat să folosească serviciile Gravity ca furnizor de soluții personalizate de recomandări, implementând soluția, atât pentru utilizatorii de desktop, cât și pentru cei de mobil. Ulterior, integrarea a fost extinsă și în celelalte țări unde eMAG este prezent:  Bulgaria, Ungaria, și Polonia.

„Avem mare încredere în eficiența tehnologiei noastre și în capacitatea de a livra rezultate conform așteptărilor. Când am hotărât intrarea pe piață din România, cel mai logic pas a fost să testăm soluția noastră pentru cel mai mare jucător din piața de e-commerce. Cooperarea cu eMAG a confirmat așteptările noastre și ne dorim extinderea pe piața locală”, spune Șerban Manea, Business Development Manager Gravity România.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.