Studiu de caz: cum a ieșit campania #lafereastramea by VEKA

Sunt la Social Media Snow Camp. Unde lucrăm. Și bem. Și lucrăm :)) Printre cele multe pe care le-am aflat până acum aici, studiul de caz #lafereastramea by VEKA mi s-a părut că e material de dat mai departe, ca să zic așa. Pentru că, spre deosebire de alte studii de caz, aici avem rezultate spuse, cum ar veni. Vi le dau mai jos.

Ideea campaniei era să faci o fotografie cu fereastra ta, desigur. Și să încarci acea fotografie pe Instagram și pe Facebook, folosind htagul #lafereastramea. A intrat în joc și o aplicație. Ia uitați ce a ieșit. Mișto, zic.

– 120 bloggers > 323 fotografii pe hashtag – Facebook + Instagram
– 1.643 fotografii in aplicatie
– ~ 40.000 de interactiuni in aplicatie (likes pe poze + shares fotografii)
– 89.362 reach postari despre aplicatie pe Facebook – 2% din ei s-au inscris
– de la 2 la +6000 de referinte in Google
– 95 mentiuni in Twitter
Ia uitați și un interesant film realizat din fotografiile făcute în campanie.

#lafereastrameaPosted by VEKA Romania on Friday, 11 December 2015

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

4200 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)

4200 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)