Cuvintele sunt puternice. Ați văzut campania de vară marca Superscrieri?

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D

Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.000 de abonați.

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro

Faină campania de vară cu auto-corect a celor de la Superscrieri. Prin intermediul acesteia, vor să întărească promisiunea că lumea se poate schimba prin cuvinte.

Eu îi susțin pentru că am crezut mereu în asta, iar pe cei mai suspicioși din fire, îi invit să citească mai departe:

Inspirată de funcția de auto-corect din mesageria unui smartphone, campania Superscrieri ne încurajează să fim mai atenți la felul în care ne exprimăm, să nu lăsăm auto-corectul să gândească pentru noi. Chiar și cele mai banale situații le putem schimba în bine dacă schimbăm câteva cuvinte.

Campania sprijină competiția Premiile Superscrieri care ajunge, în această toamnă, la cea de-a cincea ediție. Premiile Superscrieri sunt pentru autorii de non-ficțiune și jurnalism narativ din România – acei autori care, prin forța scriiturii lor reușesc să miște comunități și să schimbe percepții și atitudini despre lumea în care trăim.

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)