Faină campania de promovare a aparatelor de aer condiționat Daikin

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.000 de abonați. Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise. Contact: cristi@kooperativa.ro

Am norocul să locuiesc de doi ani într-unul dintre cele mai sufocante orașe din țară. Vara, căldura-i mare, mon cher, vorba lui Caragiale. Păi cum să nu mă tenteze să caut sisteme de aer condiționat cât mai performante? Așa am dat de campania celor de la Daikin, care m-a surprins într-un mod plăcut:

“Cu toții stim cât de importantă este calitatea aerului pe care îl respirăm pentru sănătatea și confortul nostru. Puțini consumatori știu, în schimb, că aceste aspecte sunt la fel de relevante și când vorbim de climatul interior, pe care îl putem influența într-o măsură mai mare. Prin această campanie de comunicare, ne-am propus să subliniem performanța superioară a produselor noastre concentrându-ne pe trei atribute extrem de importante: confort, eficiență energetică și control avansat” a declarat Julia Marinescu, Marketing Coordinator, Daikin Airconditioning Central Europe – România.

Voi ce părere aveți despre campanie?

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

1 thought on “Faină campania de promovare a aparatelor de aer condiționat Daikin”

  1. Pingback: Daikin ne dă sfaturi pentru întreținerea aparatelor de aer condiționat - Cristian China Birta

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5000 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)