Îmi place când văd campanii consistente, ca să le zic așa, care se duc un pic mai departe decât un simplu comunicat (sau, mă rog, advertorial) și care presupun niște pregătiri și niște eforturi masive de implementare. Cumva, nuș cum să v-o zic mai direct, altfel te uiți la o campanie de asta și altfel rezonezi cu ea, dacă înțelegeți ce vreau să zic :D
O astfel de campanie este cea lansată de F64, în care Dragoș Bucur are rolul principal. Campania se derulează pe 10 episoade, în fiecare dintre ele Dragoș fiind pus în ipostaza de om simplu, din popor (mno, cât de simplu poate fi Dragoș, desigur :D), care vrea să își cumpere un aparat foto și trece prin toate etapele, care nu se rezumă doar la achiziție, ci și alte aspecte, o să le descoperiți pe rând.
Par egxamplă, în episodul 1, Dragoș are probleme în a alege un aparat foto, după cum puteți vedea mai jos…
Un lucru fain la campania asta este că, după ce o să public toate clipurile, vă ofer și un premiu: un loc la atelierul video Multimedia Storytelling susținut de Ioana Moldovan și Laurențiu Colintineanu, care are loc în 19-21 iunie, la studioul F64 din strada Bucovina, din București.
Deocamdată doar v-am anunțat că s-a dat startul, cum ar veni. De mâine începem concursul, ala că stați pe aproape… Eventual chiar să vă abonați la newsletterul meu, în câmpul din dreapta sus, ca să nu pierdeți nici isprava asta, nici altele cu care promit să vă mai lovesc :D
https://youtu.be/96YjyhjmRXw
2 thoughts on “Eu zic să stați cu ochiul pe campania F64 featuring Dragoș Bucur”
Ia să vedem… Că se potrivește la fix, sunt pe cale să-mi iau aparat foto…
Pingback: Critică-l pe Dragoș Bucur și câști un loc la workshopul de Multimedia Storytelling