01.05.2017

Ia să văd ce părere aveți voi despre campania de mai jos

Later edit: Semanticus îmi dă pe twitter link către poza de mai jos, creaţie a lui Lucy Heber Percy, care e, după cum puteţi vedea, aţă-n vinclu cu poza folosită în campania PSD. Acuma, din asta noi, ca oameni decenţi şi devreme acasă ce suntem, înţelegem ori că PSD a plătit artistului cu pricina drepturi de autor, ori că s-a întâmplat p chestie de aia minunată când avem dovada irefutabilă că great minds think alike. Io cred că s-a plătit poza şi s-a făcut campania. Simplu, eficient, 2.0 gen. Numai că io tot nu înţeleg care e şpilul campaniei…

Poza lui Lucy Heber Percy este…

Iar poza folosită în campania PSD este…

Despre autor: Cristian China-Birta

Blogger din 2007. Toamna :)) Antreprenor din 2009. Mândru membru al Kooperativa 2.0.

Schizofrenia comunicațională a lui Cristian Preda

La mulţi ani, tovarăşu’ Radu!

22 comentarii

  1. duminică, 5 septembrie 2010, 12:06

    adica ei tratează viitorii membrii cu fundul…ceva gen: „vă băgăm în cur”

    Răspunde
  2. duminică, 5 septembrie 2010, 12:14

    Doamne,nu stiu ce sa mai inventeze

    Răspunde
  3. duminică, 5 septembrie 2010, 12:14

    Nu e chiar noua. E de atunci de dupa congres cand a fost valva cu inscrierea online. Nu prea e campanie, ci sunt doar cateve astfel de outdoor-uri si-am mai vazut ceva in print. Interesant din punct de vedere comunicational, dar asa cum pe cei din partid care au vreo treaba cu stanga ii numeri pe degete asa si copii astia care vin in partid n-au nici o treaba cu politica sau cu stanga. E interesant, e cool si Victoras Chege Ponta, dar cam atat.

    Răspunde
  4. Semanticus
    duminică, 5 septembrie 2010, 12:20

    Mai analizam, mai vedem. O prima observatie. Semaforul pe roshu din imagine nu e chiar cel mai fericit element contextual.

    Răspunde
  5. Semanticus
    duminică, 5 septembrie 2010, 12:24

    Diagonala ascendenta sugereaza buzunarul din dreapta.:) Mai sunt si alte variante?

    Răspunde
  6. lia
    duminică, 5 septembrie 2010, 12:25

    Ne dau blugi moca??? De firma??? sau macar flori??? ca poate asa….

    Răspunde
  7. duminică, 5 septembrie 2010, 12:29

    E o campanie foarte misto, dar nu e noua, am mai vazut semafoare pentru pietoni.

    Răspunde
  8. duminică, 5 septembrie 2010, 13:10

    e rosu la semafor… nu aveti voie sa mergeti!

    Răspunde
  9. duminică, 5 septembrie 2010, 13:32

    Nu mey, asta e finut, campania aia unde Nastase era continuatorul traditiei incepute de fenomenul ’90 Piata Universitatii, a fost cea mai tare.
    Asta cu trandafirii in cur e ok, macar e cat de cat onesta.

    Răspunde
  10. duminică, 5 septembrie 2010, 14:12

    nu-mi place PSD si nu voi avea vreodata simpatii si orientari de stanga, dar acest banner (si textul) chiar imi place…

    Răspunde
  11. duminică, 5 septembrie 2010, 14:14

    Mergea mai bine semaforu` verde. :)

    Răspunde
  12. duminică, 5 septembrie 2010, 14:17

    un nou drum psd?…e vreo autostrada numita asa?

    Răspunde
  13. duminică, 5 septembrie 2010, 14:23

    O campanie extrem de varza, exact ca Ponta

    Răspunde
  14. duminică, 5 septembrie 2010, 17:13

    Mai crede cineva intr-un „nou drum” in politica? Mai ales in cea romaneasca? Ar trebui sa incerce un slogan ceva mai credibil si care sa te indemne la actiunea dorita (sa te inscrii in partid). Valoarea sloganului „PSD – un nou drum” = valoarea expresiei „In 2012 vine sfarsitul lumii”. Nu cred ca va mobiliza pe nimeni.
    Imaginea iar nu este cea mai fericita dar totusi este ok pt PSD.
    Cei trei trandafirii (logo PSD) + jeans poate creea legatura dintre PSD si tineret. Cred ca doar pentru cei care sunt atenti la detalii de acest gen va creea legatura PSD-tineret.
    Restul o sa isi inchipuie ca sunt 3 trandafiri in buzunarul de la spatele blugilor. Adica exact asta o sa se intample cu tine daca intri in PSD. O sa fi doar in spate.

    Răspunde
  15. duminică, 5 septembrie 2010, 17:17

    O campanie zic eu buna fata de basistii tai chinezule .

    Răspunde
  16. duminică, 5 septembrie 2010, 18:10

    Bravo Perfu! Te sustin. :)

    Răspunde
  17. duminică, 5 septembrie 2010, 18:27

    Multumesc de sustinere Phidas !

    Răspunde
  18. duminică, 5 septembrie 2010, 20:17

    no, io vedeam mai eficient sa fi pus un ciolan cu sloganul: „Poate fi si al tau. Join us!”

    Răspunde
  19. Semanticus
    duminică, 5 septembrie 2010, 21:55

    Adica nu seamana cu posterul ala de la denim cu trandafiri? ;)

    Răspunde
  20. luni, 6 septembrie 2010, 06:04

    bai, poate ca e veche campania, dar io numai acuma am vazut-o :D
    si io va intrebam de posterul pe care l-am pozat io din trafic, nu de semaforul ala care era acolo din intamplare :))
    si da, zau daca inteleg care e mesajul campaniei…
    dar no, asa sunt io mai incetut in creierii capului, doar ma stiti deja…

    Răspunde
  21. Semanticus
    luni, 6 septembrie 2010, 07:21

    Daia nu imi fac blog, nu inca hehehe, fiecare detaliu conteaza, indiferent de intentia avuta. Ai pus pe blog poster cu semafor aia e, te poti astepta la tot felu de interpretari.:)

    Răspunde
  22. luni, 6 septembrie 2010, 08:53

    ii indeamna pe oameni sa se ia…sa faca copcii….ca nu mai are psd-u membrii… :))

    Răspunde

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *