Ia să văd ce părere aveți voi despre campania de mai jos

Later edit: Semanticus îmi dă pe twitter link către poza de mai jos, creaţie a lui Lucy Heber Percy, care e, după cum puteţi vedea, aţă-n vinclu cu poza folosită în campania PSD. Acuma, din asta noi, ca oameni decenţi şi devreme acasă ce suntem, înţelegem ori că PSD a plătit artistului cu pricina drepturi de autor, ori că s-a întâmplat p chestie de aia minunată când avem dovada irefutabilă că great minds think alike. Io cred că s-a plătit poza şi s-a făcut campania. Simplu, eficient, 2.0 gen. Numai că io tot nu înţeleg care e şpilul campaniei…

Poza lui Lucy Heber Percy este…

Iar poza folosită în campania PSD este…

NOU: Îți recomand masterclassul meu de digital marketing în 22 lecții video.

Citește cartea mea ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?” și, dacă nu îți place, îți dau o bere :D

Abonează-te la newsletterul trimis de maximum două ori pe săptămână celor peste 5.300 de abonați.

Despre autor: Fondator și asociat al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital susținute. Speaker și moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007, cu peste 13.000 de articole scrise.

Contact: cristi@kooperativa.ro

Share on facebook
Distribuie pe Facebook
Share on linkedin
Distribuie pe LinkedIn
Share on whatsapp
Distribuie pe Whatsapp

22 thoughts on “Ia să văd ce părere aveți voi despre campania de mai jos”

  1. Nu e chiar noua. E de atunci de dupa congres cand a fost valva cu inscrierea online. Nu prea e campanie, ci sunt doar cateve astfel de outdoor-uri si-am mai vazut ceva in print. Interesant din punct de vedere comunicational, dar asa cum pe cei din partid care au vreo treaba cu stanga ii numeri pe degete asa si copii astia care vin in partid n-au nici o treaba cu politica sau cu stanga. E interesant, e cool si Victoras Chege Ponta, dar cam atat.

  2. Nu mey, asta e finut, campania aia unde Nastase era continuatorul traditiei incepute de fenomenul ’90 Piata Universitatii, a fost cea mai tare.
    Asta cu trandafirii in cur e ok, macar e cat de cat onesta.

  3. Mai crede cineva intr-un „nou drum” in politica? Mai ales in cea romaneasca? Ar trebui sa incerce un slogan ceva mai credibil si care sa te indemne la actiunea dorita (sa te inscrii in partid). Valoarea sloganului „PSD – un nou drum” = valoarea expresiei „In 2012 vine sfarsitul lumii”. Nu cred ca va mobiliza pe nimeni.
    Imaginea iar nu este cea mai fericita dar totusi este ok pt PSD.
    Cei trei trandafirii (logo PSD) + jeans poate creea legatura dintre PSD si tineret. Cred ca doar pentru cei care sunt atenti la detalii de acest gen va creea legatura PSD-tineret.
    Restul o sa isi inchipuie ca sunt 3 trandafiri in buzunarul de la spatele blugilor. Adica exact asta o sa se intample cu tine daca intri in PSD. O sa fi doar in spate.

  4. bai, poate ca e veche campania, dar io numai acuma am vazut-o :D
    si io va intrebam de posterul pe care l-am pozat io din trafic, nu de semaforul ala care era acolo din intamplare :))
    si da, zau daca inteleg care e mesajul campaniei…
    dar no, asa sunt io mai incetut in creierii capului, doar ma stiti deja…

  5. Daia nu imi fac blog, nu inca hehehe, fiecare detaliu conteaza, indiferent de intentia avuta. Ai pus pe blog poster cu semafor aia e, te poti astepta la tot felu de interpretari.:)

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

5300 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)

Abonarea este aproape gata!

Mai trebuie doar să îți confirmi adresa de email.

Pentru a completa procesul de abonare te rog să accesezi link-ul din emailul de confirmare pe care l-ai primit.

A apărut o eroare.

Te rog să reîncerci mai târziu.

Dacă problema presistă, te rog să îmi scrii.

5300 de abonați la newsletterul meu n-au cum să greșească :)

Abonarea este aproape gata!

Mai trebuie doar să îți confirmi adresa de email.

Pentru a completa procesul de abonare te rog să accesezi link-ul din emailul de confirmare pe care l-ai primit.

A apărut o eroare.

Te rog să reîncerci mai târziu.

Dacă problema presistă, te rog să îmi scrii.